تاریخ انتشار: 1400/01/18 18:23
کد خبر: 41770

دربی قعرنشینان به سود نود ارومیه

نود ارومیه موفق شد جدال قعرنشینان را به سود خود خاتمه دهد تا به آینده برای فرار از سقوط امیدوارتر شود.
دربی قعرنشینان به سود نود ارومیه

دیدار پربرخورد دو تیم گل ریحان البرز و نود ارومیه در نهایت با برتری تک گله نماینده ارومیه همراه شد تا این تیم فاصله خود را با دیگر تیم‌های مدعی سقوط کمتر کند.

این بازی با حملات نود ارومیه که از انگیزه بالاتری برای دستیابی به سه امتیاز همراه بود دنبال شد و اولین موقعیت را مهدی محمدی با ضربه سر روی دروازه گل ریحان شکل داد که با واکنش گلر حریف راهی به دروازه نیافت. در ادامه با توجه به حملات پردامنه نماینده ارومیه، این تیم در دقیقه 40 با گل محمد رستمی زاد از حریف پیش افتاد و با اداره بازی در دقایق باقیمانده، برنده راهی رختکن شد. 

 

نکته جالب توجه در نیمه اول اعلام 9 دقیقه وقت تلف شده از سوی داور بازی بود که با واکنش کادرفنی و بازیکنان نود ارومیه همراه شد. با این حال با توجه به مصدومیت سیدرسول حسینی، گلر نود ارومیه و اتلاف دقایق زیادی از بازی در نیمه اول، این اتفاق دور از ذهن نبود.

در دقیقه 75 داور بازی یک ضربه پنالتی به سود گل ریحان البرز اعلام کرد که این موضوع بار دیگر بازی رابا تنش همراه کرد و در ادامه اما این ضربه پنالتی با مهار حسینی گلر نود ارومیه سودی برای حریف نداشت و بازی با همان تک گل دنبال شد.

در شرایطی که داور برای نیمه دوم هم 7 دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، گل ریحان نتوانست به هدف خود در این بازی دست یابد و با شکست در جدال قعرنشینان، یازدهمین باخت فصل خود را در پایان هفته نوزدهم تجربه کرد تا در انتهای جدول جا خوش کند. نود ارومیه نیز بعد از دو تساوی روحیه بخش مقابل خیبر خرم آباد و هوادار تهران، اینبار با دستیابی به سه امتیاز در کورس برای فرار از سقوط قرار گرفته و باید دید قادر خواهند بود از رقبای خود پیشی بگیرند یا خیر.

 

گل ریحان هفته آینده در جدالی حساس مقابل پارس جنوبی در جم حاضر خواهد شد و نود ارومیه نیز در دیداری سخت در خانه برابر فجرسپاسی شیراز قرار خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yoq7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد ارزشمند چوکا در آخرین بازی نیم فصل/آرمان گهر با شهبا  پیش به سوی قعر
چوکا تالش ۳-۲ آرمان گهر سیرجان؛