تاریخ انتشار: 1400/01/18 18:30
کد خبر: 41769

ویسی در حضور علی کریمی پیروز شد/شکست بد موقع بادران

شاگردان عبدالله ویسی بازی حساس مقابل بادران را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
 ویسی در حضور علی کریمی پیروز شد/شکست بد موقع بادران

 رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران با انجام هفت مسابقه همزمان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز وارد هفته نوزدهم شد که در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها، تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه تختی میزبان تیم مدعی و رده چهارمی بادران تهران بود.

 

شاگردان عبدالله ویسی که در خرم‌آباد از بادران میزبانی می‌کردند، نزدیک بود در دقیقه ۶ دروازه خود را باز شده ببینند، اما پیمان نامور در موقعیت تک به تک از فرصت به دست آمده بهره نبرد و شوت او را احسان ضیایی، دروازه‌بان خیبر به کرنر فرستاد.

دو دقیقه پس از آن خیبر می‌توانست گل اول بازی را بزند که شوت روی مهاجم این تیم با بی‌دقت از روی دروازه بادران تهران به بیرون رفت و در دقیقه ۱۲ هم شوت پشت محوطه اکبر آفاقی ثمری برای شاگردان محسن عاشوری نداشت و بازی همچنان بدون گل ادامه پیدا کرد.

بادران در دقیقه ۲۱ یک فرصت گلزنی دیگر را هدر داد و در دقیقه ۲۴ نیز برخورد مشکوک بین مدافع نارنجی پوش با محمدجواد عباسی، هافبک تکنیکی خیبر خرم‌آباد خطای پنالتی تشخیص داده نشد تا بازی با تساوی دنبال شود و پس از آن هم سه حمله جدی دیگر بادران گلی به همراه نداشت و یکبار هم شاگردان عاشوری به کرنر زدند.

 

خیبر که در نیمه دوم شروع بهتری داشت، در دقیقه ۵۲ روی یک حمله سریع و پاس در عمق آرش افشین، با ضربه فرزاد محمدی گل اول را به ثمر رساند و دروازه مهرداد طهماسبی را باز کرد.

 

در ادامه تلاش شاگردان عاشوری برای جبران نتیجه ثمری نداشت و در نهایت خیبر خرم‌آباد موفق شد این بازی حساس و سخت را با پیروزی یک بر صفر خانگی به اتمام رساند.

شاگردان عبدالله ویسی با این برد ۲۲ امتیازی شدند و به رده سیزدهم جدول لیگ یک صعود کردند و بادران تهران نیز ۲۹ امتیازی ماند و به رتبه ششم رفت.

 

علی کریمی، اسطوره فوتبال ایران که اخیرا با حکم مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد به‌عنوان مشاور عالی وی منصوب شده، امروز در ورزشگاه تختی حضور داشت و در کنار عبدی بازی را تماشا کرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xe76p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری آستارا با حسن اشجاری همچنان در لیگ سه می‌درخشند/تکیه محکم آستارا بر صدر جدول