تاریخ انتشار: 1400/01/21 15:44
کد خبر: 41605

آخرین وضعیت پورموسوی با صنعت نفت

سرمربی صنعت نفت آبادان با رد شایعه ابتلا به کرونا مدعی شد با اعلام مسوولان این باشگاه مبنی بر تامین منابع مالی برای بازیکنان در آبادان حضور یافته است.
آخرین وضعیت پورموسوی با صنعت نفت

 در شرایطی که غیبت روز گذشته سیروس پورموسوی در تمرین نفت آبادان به ابتلای او به کرونا ارتباط داده شده بود، سرمربی صنعت نفت آبادان این موضوع را رد کرد.

 

پورموسوی با اعلام اینکه غیبتش در تمرینات تنها به دلیل این بوده تا وضعیت پرداختی و حمایت از صنعت نفت آبادان مشخص شود شایعه ابتلایش به کرونا را رد کرد.

سرمربی نفت آبادان در حال حاضر با توجه به وعده مدیران این تیم در خصوص حل مشکل مالی در عزیمت به آبادان است و اگر این موضوع تحقق یابد به همکاری خود با باشگاه ادامه خواهد داد.

پورموسوی با اشاره به شایعاتی که درباره پیشنهاد باشگاهی از عمان گفت: پیشنهاد همیشه وجود دارد. در نیم فصل از باشگاه داخلی هم پیشنهاد داشتم اما خودم را متعهد به باشگاه و هواداران و خصوصا بازیکنان می‌دانستم که با صحبت‌های من با باشگاه قرارداد بسته بودند. تمام بازیکنانم در نیم فصل از تمام وجود مایه گذاشته بودند و وظیفه من است که از آنها حمایت کنم. امیدوارم مسوولان نیز حمایت خود را داشته باشند تا بتوانیم به نتایجی که هواداران انتظار دارند دست پیدا کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ad6vg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار سخت برزای و ایمانی برای جدایی از صنعت نفت