تاریخ انتشار: 1400/01/24 18:48
کد خبر: 41427

پیوس:پرسپولیس برای صعود به سومین فینال باید فعل خواستن را صرف کند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس از لحاظ در اختیار داشتن نفرات باکیفیت و آمادگی جسمانی و تاکتیکی تیم بسیار خوبی است و بازیکنانش باید برای سومین صعود به فینال آسیا فعل خواستن را خوب صرف کنند.
پیوس:پرسپولیس برای صعود به سومین فینال باید فعل خواستن را صرف کند

فرشاد پیوس درباره دیدار  پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ همیشه در هر تورنمنتی بازی اول نسبتاً سخت است زیرا تیم‌ها از هم شناخت آنچنانی ندارند اما  پرسپولیس از لحاظ در اختیار داشتن نفرات باکیفیت و آمادگی جسمانی و تاکتیکی تیم بسیار خوبی است و در لیگ برتر همواره نشان داده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: پرسپولیس پس از پایان نیم‌فصل بازیکنان خوبی را جذب کرد که هم در لیگ برتر و  هم در لیگ قهرمانان می‌توانند به این تیم کمک کنند. با توجه به اینکه مسابقات در آسیا هر سه روز یکبار برگزار می‌شود اطمینان دارم یحیی گل‌‌محمدی و کادر فنی‌اش برنامه  خوبی دارند تا از تمام بازیکنان استفاده کرده و به خوبی تورنمنت را به پایان برسانند.

پیشکسوت تیم  پرسپولیس خاطرنشان کرد: قطعاً  پرسپولیس می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در این گروه داشته باشد و به عنوان تیم اول صعود کند، در ادامه هم می‌تواند با بردهای خوب خود را به مراحل بالاتر برساند. با این وجود هر مسابقه شرایط خاص خودش را دارد و گل‌محمدی با توجه به در اختیار داشتن نفرات خوب و آمادگی بازیکنانش متوجه است در هر بازی باید چه کاری باید انجام بدهد. تمام بچه‌ها هم باید فعل خواستن را صرف کنند تا برای سومین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابند. 

پیوس درباره شرایط خاص کرونایی در هند عنوان کرد: در کنار این موضوع شرجی هوای گوا و رطوبت بالای آن کار را برای  پرسپولیس سخت خواهد کرد. هر چند همه می‌گویند کار  این تیم نسبت به سایر نمایندگان ایران در مرحله گروهی آسانتر است اما با توجه به این وضعیت آب و هوایی بازی کردن در  هند بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: زمان نبود اما اگر پرسپولیس می‌توانست اردویی 10-15 روزه در یکی از شهرهای شرجی برگزار کند قطعاً به سود این تیم بود. اکنون باید کادرفنی به دنبال راهکارهایی باشد تا با توجه به فاصله کم مسابقات به خوبی بازیکنان را ریکاوری کنند.

مهاجم اسبق  پرسپولیس ادامه داد: بحث تغذیه و استراحت بازیکنان هم در این وضعیت خیلی مهم است. آنگونه که شنیده‌ام هتل  پرسپولیس  هم درجه یک نیست و افراد زیادی در آن اقامت دارند اما با تمام این تفاسیر پرسپولیس می‌تواند از گروه خود بالا بیاید هرچند کار سختی دارد. امروز فوتبال بازی کردن یک هنر است و کادر فنی هم باید هنر این را داشته باشد که در این شرایط سخت از آمادگی و کیفیت بازیکنان خوب استفاده کند که یحیی گل‌محمدی و دستیارانش چنین ویژگی‌ای دارند.

پیوس درباره تیم الوحده امارات گفت: شناخت آنچنانی نسبت به حریف ندارم و فکر می‌کنم اکنون در رتبه هشتم لیگ امارات جای گرفته است. شنیده‌ام بازیکنانی مثل عمر خربین سوری و 2-3 بازیکن دیگر خارجی در ترکیب این تیم حضور دارند  و از نفرات ملی‌پوش اماراتی هم استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: این نفرات می‌توانند برای الوحده مقابل  پرسپولیس مثمرثمر باشند و نباید حریف را دست کم گرفت. قطعاً الوحده هم در مقابل  پرسپولیس دنبال رسیدن به نتیجه است. اصلاً نباید به جدول لیگ امارات نگاه کرد زیرا انگیزه حریف در مسابقات آسیایی بیشتر می‌شود. کار  پرسپولیس  مقابل الوحده سخت است.

آقای گل اسبق پرسپولیس درباره فرصت از دست دادن مهاجمان این تیم در بازی‌های اخیر گفت: اولین کاری که باید یک گلزن و مهاجم انجام بدهد داشتن تمرکز بالا است. متأسفانه مهدی عبدی به عنوان یک بازیکن جوان خیلی وارد فضای مجازی شده است. یک بار به مهدی گفتم به جای فعالیت در فضای مجازی تمام تمرکزش روی فوتبال باشد. پس از آن بازی‌های خیلی خوبی انجام داد اما بار دیگر دیدم وارد فضای مجازی شده است.

پیوس تصریح کرد: عبدی مهاجمی است که جایگیری خوب را بلد است و می‌تواند با به دست آوردن موقعیت های خوب به توپ بادقت ضربه بزند. این از ویژگی‌های مثبت عبدی است و هرگاه به زمین بیاید با استفاده از این فاکتورها می‌تواند به یک ذخیره طلایی تبدیل شود اما اکنون تمرکزش را از دست داده است.

وی افزود:‌ سایر نفرات هم باید بیشتر تمرین کنند زیرا تمام زحمات تیم بر دوش مهاجم است. به همین دلیل مهاجم خوب باید از پنج موقعیت حداقل 2-3 فرصت را به گل تبدیل کند. قطعاً این موضوع  هم نیاز به تمرین و تمرکز بیشتر دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qwgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: به دنبال جذب طاهرخانی از پرسپولیس هستیم