تاریخ انتشار: 1400/01/25 18:33
کد خبر: 41361

سلمان تاجدار مربی موقت چوکا تالش شد

پس از استعفا لطیفی سلمان تاجدار مربی موقت چوکا تالش شد.
سلمان تاجدار مربی موقت چوکا تالش شد

مدیرعامل باشگاه چوکای تالش پس از استعفای علی لطیفی که روز گذشته پس از شکست مقابل استقلال خوزستان مطرح شد، با درخواست این مربی موافقت کرد.

به نقل از "روابط عمومی باشگاه چوکای تالشان"، مدیران باشگاه چوکا فعالیت زیادی در پنجره نقل و انتقالات لیگ یک داشتند و با جذب چندین بازیکن جوان و باتجربه، سبزپوشان تالشی را برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ یک تقویت کردند ولی شکست یک بر صفر در انزلی مقابل ملوان و سپس ناکامی برابر استقلال خوزستان در هفته بیستم سبب شد تا علی لطیفی خودش در پایان این مسابقه با بازیکنان تیم خداحافظی کند و در گفتگو با رسانه ها به صورت رسمی انصراف خود را از ادامه حضور در باشگاه چوکای تالش اعلام کرد.

یک روز پس از صحبت‌های علی لطیفی، مدیران باشگاه چوکای تالش جلسه‌ای فوری برای رسیدگی به شرایط کادر فنی و تصمیم گیری در این خصوص را تشکیل دادند و درنهایت با درخواست این مربی برای پایان همکاری و استعفا موافقت شد.

صحبت در مورد گزینه‌های هدایت چوکا در ادامه فصل، از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مدیران باشگاه بود و قرار بر این شد تا انتخاب سرمربی بعدی و حضور او در تمرینات، سلمان تاج‌دار که یکی از دستیاران علی لطیفی بود، هدایت تیم را برعهده بگیرد.  

تیم فوتبال چوکا در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر سی ام فروردین ماه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت.  

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqkdj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت‌سوزی استقلال مقابل پیکان با تساوی بدون گل