تاریخ انتشار: 1400/01/25 22:22
کد خبر: 41338

حمایت بازیکنان سایپا از صادقی

بازیکنان تیم فوتبال سایپا از سرمربی خود حمایت و خواستار بازگشت او شدند.
حمایت بازیکنان سایپا از صادقی

 ابراهیم صادقی که دو سال متوالی سرمربیگری سایپا را برعهده دارد، پس از شکست اخیرشان مقابل مس رفسنجان از هدایت نارنجی پوشان استعفاء کرد تا سرمربی جدیدی جانشین او شود ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

در شرایطی که گزینه‌های مختلفی برای حضور در راس کادر فنی سایپا مطرح شده، بازیکنان این تیم به حمایت از ابراهیم صادقی برخواستند و به نوعی اعلام حمایت‌شان را نشان دادند تا باشگاه نیز برای بازگشت او وارد عمل شود و نارنجی وفادار را به جایگاهش برگرداند.

 

بازیکنان سایپا امروز مشترکا پستی در اینستاگرام با تصویر ابراهیم صادقی منتشر کردند و در یک پیام هم خواستار فعالیت دوباره او به‌عنوان سرمربی تیم شدند که متن پیام آنها را در زیر می‌خوانید:

«عرض سلام و ادب خدمت کارگران، کارمندان، مدیران و مدیریت ارشد گروه معظم خودروسازی سایپا و مرد وفادار به سایپا آقای صادقی.


ما بازیکنان بعد از شنیدن استعفای سرمربی تیم‌مان، ساعت‌های سختی را در حال گذراندن هستیم و اعتقاد داریم می‌توانیم با درایت سرمربی زحمتکش‌مان آقای صادقی،

دستیاران‌شان و همت بیش از پیش خودمان روزهای خوبی را در کنار هم بسازیم و نتایج تلخ را با نتایجی عالی جبران نماییم.


بنابر این، درخواست داریم تا یکبار دیگر به تیمی که از نظر اخلاق، جوانگرایی و روند رو به پیشرفت، مورد تحسین همگان است اعتماد داشته باشید و با ذکر نام مولای متقیان لیگ را با اراده قویتر از گذشته ادامه دهیم.»

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrmok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان سایپا قرارداد خود را در هیئت فوتبال استان به ثبت رساندند

دودانگه به دنبال سومین صعود به لیگ دسته دوم!
با برتری در نخستین دیدار تدارکاتی;