تاریخ انتشار: 1400/01/30 15:51
کد خبر: 41050

توضیحات مسئول مسابقات لیگ دسته دوم درخصوص درگیری بازیکنان امید گناوه

مسئول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران توضیحاتی را در خصوص درگیری در پایان یکی از مسابقات این لیگ ارائه کرد.
توضیحات مسئول مسابقات لیگ دسته دوم درخصوص درگیری بازیکنان امید گناوه

شنبه شب و در جریان مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، دو تیم علم و ادب و امید گناوه به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر تیم میزبان یعنی علم و ادب تبریز به پایان رسید.

با به صدا در آمدن سوت پایان بازی توسط داور مسابقه، درگیری شدیدی بین دو بازیکن در میانه زمین رخ داد که اعضای هردو تیم برای پایان دادن به قائله در این ماجرا دخالت کردند.

مهرداد شفیعی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران در مورد این درگیری به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: بر اساس گزارش نماینده سازمان لیگ و همچنین فیلمی که مشاهده کردیم، دو بازیکن تیم امید گناوه یعنی دو هم تیمی با توجه به تنشی که در جریان بازی با یگدیگر داشتند، در پایان مسابقه به هم حمله ور شدند.

وی افزود: سرپرست تیم امید گناوه و همچنین اعضای هردو تیم سریعا به ماجرا ورود کردند و آن‌ها را از هم جدا کردند تا ماجرا خاتمه یابد. ما نیز امروز گزارش رسیده را به کمیته انضباطی می‌فرستیم تا در مورد این ماجرا تصمیم گیری شود.

شفیعی در مورد اینکه آیا این درگیری موجب آسیب دیدگی افراد و یا دامنه آن به تیم میزبان نیز کشیده شده، عنوان کرد: نه، فقط بین دو بازیکن از تیم امیدگناوه بوده که اعضای دو تیم سریعا دخالت و بازیکنان درگیر را از هم جدا کردند.

وی در خصوص اینکه با توجه به فیلم منتشر شده، به نظر می‌رسد افرادی به جایگاه خبرنگاران نیز حمله می کنند، گفت: در این خصوص گزارشی نرسیده است. تنها چیزی که در فیلم مشخص است اعتراض افرادی از تیم گناوه به فردی است که مشغول فیلمبرداری است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27drg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی دوستانه تیم لیگ دویی بدون حفظ فاصله اجتماعی !