تاریخ انتشار: 1400/01/30 19:12
کد خبر: 41041

حمله کرونا به النصر قبل از بازی با فولاد

النصر عربستان در حالی فردا شب مقابل فولاد قرار می‌گیرد که ۹ نفر از اعضای این تیم مبتلا به کرونا شده‌اند.
حمله کرونا به النصر قبل از بازی با فولاد

تیم فوتبال النصر عربستان که در دو دیدار اخیرش در لیگ قهرمانان آسیا یک مساوی برابر الوحدات اردن و یک پیروزی ارزشمند مقابل السد قطر به دست آورده، فردا در سومین مسابقه گروه D به مصاف فولاد ایران خواهد رفت.

النصر در شرایطی دیدار فردا شب مقابل فولاد ایران را آغاز می‌کند که در آخرین مرحله تست‌گیری کرونا از اعضای این تیم مشخص شد ۹ نفر از آنها مبتلا به کرونا شده‌اند.

 

برد جونز، دروازه‌بان و ستاره النصر و  همچنین عبدالرحمن العبید، عبدالعزیز العلاوی، اسامه الخلف و فراس البریکان ۴ بازیکن سعودی‌ها به دلیل ابتلا به کرونا در دیدار فردا شب مقابل فولاد حضور نخواهند داشت و چهار نفر دیگر از اعضای کادر فنی و اجرایی این تیم نیز مبتلا به کووید۱۹ شده‌اند.

در این بین غیبت برد جونز، دروازه‌بان استرالیایی النصر و سابق لیورپول که نمایش درخشانی در ترکیب تیمش در این فصل و سال گذشته داشته می‌تواند تاثیر زیادی در عملکرد آنها برابر فولاد داشته باشد.

 

از بین چهار بازیکن مبتلا به کرونا در النصر نیز سه بازیکن در دو مسابقه اخیر آسیایی حضور نداشتند، اما عبدالرحمن العبید در دیدار با الوحدات اردن ۹۰ دقیقه بازی کرد ولی در دیدار با السد غایب بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdvxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارشناس فوتبال قطر: النصر در تمام خطوط از تیم ایرانی بهتر عمل کرد