تاریخ انتشار: 1400/02/01 15:49
کد خبر: 40899

کمال در نقش تخریب‌چی پرسپولیس برابر گوا

هافبک دفاعی پرسپولیس برای دومین بازی پیاپی از سوی یحیی گل محمدی مجوز حضور در ترکیب اصلی را به دست آورد و اینبار نقش پررنگی در خط میانی برای دفع حملات حریف برعهده داشت.
کمال در نقش تخریب‌چی پرسپولیس برابر گوا

کمال کامیابی نیا که بعد از چند بازی نیمکت نشینی برابر الریان به ترکیب اصلی بازگشت و توانست ضمن نمایش موفق در خط میانیف در نقش گلزن این تیم نیز ظاهر شود، برابر گوا هند نیز حضوری ثابت در جمع سرخپوشان داشت.

 

هافبک دفاعی جنگنده پرسپولیس با توجه به قدرت فیزیکی و بدنی بالای بازیکنان گوا در این بازی بیشتر به دنبال این بود تا مانع از طراحی حملات حریف از میانه میدان شود و بارها موقعیت‌های آنها را خنثی کرد. کامیابی نیا که اکنون بهمراه تیمش در مسیر صعودی دوباره با پرسپولیس قرار دارد، باید دید قادر خواهد بود ماموریتی که طی فصول اخیر تا مراحل پایانی طی کرده و از دستیابی به جام ناکام مانده، اینبار به سرانجام برساند یا خی

او در جدال با گوا به عنوان میزبان این رقابت‌ها و تیمی که الریان و الوحده را پیش از این متوقف کرده بود، یکی از نفرات قابل اعتنا در ترکیب تیم یحیی گل محمدی بود و به نظر می‌رسد با این عملکرد در بازی برگشت نیز همچنان شانس حضور در ترکیب تیم را به خود اختصاص دهد. جایی که ترافیک خط میانی و عملکرد موفق بازیکنان کار را برای یحیی گل محمدی سخت‌تر از همیشه کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qwel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه بازی الریان و پرسپولیس| خلیل‌زاده در شادی گل تیمش شرکت نکرد