تاریخ انتشار: 1400/02/02 16:25
کد خبر: 40835

پیوس: این پرسپولیس در منطقه غرب حریف ندارد

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است که نمایش شاگردان یحیی گل محمدی به شکلی بوده که قدرت نائب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها را به خوبی نشان داده است.
پیوس: این پرسپولیس در منطقه غرب حریف ندارد

فرشاد پیوس با تمجید از عملکرد تهاجمی پرسپولیس در این دوره از رقابت‌ها و برتری 9 امتیازی آنها در گروه گفت: در لیگ قهرمانان آسیا حریف آسانی وجود ندارد و همه آنها از برترین‌های کشور خود بوده‌اند که توانسته‌اند جواز حضور در این تورنمنت را به دست بیاورند. تیم‌های غیر ایرانی با توجه به شرایط مالی این شانس را هم دارند که بهترین‌ها را برای تقویت خود داشته باشند و این مساله کار همه تیم‌های ایرانی را سخت می‌کند. با این حال جای خوشحالی دارد که پرسپولیس توانسته اقتدار خود را در این فصل از رقابت‌ها نیز به خوبی نشان دهد.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس در ایجاد موقعیت واقعا یکی از برترین‌ تیم‌های آسیایی بوده است. در همین جدال با گوا دیده‌اید که تیم به خوبی توانست از شوک بزرگی که بعد از دریافت گل داشت خارج شود. این روحیه بردطلبی نشان دهنده این است که آنها هدف بزرگی را بار دیگر دنبال می‌کنند و اگر بگویم که آنها در منطقه غرب رقیب ندارند، بیراه نبوده است.

 

پیوس درباره اینکه الهلال، النصر، السد و الدحیل نیز شرایط خوبی را دنبال می‌کنند و شاید کار صعود برای پرسپولیس به مراحل بالاتر سخت شود گفت: این تیم‌ها همگی شرایط خوبی را تا به اینجا دنبال کرده‌اند اما موضوع در مراحل بعدی قرعه خواهد بود. به نظر با این شرایط تاکتیکی و آمادگی نفرات پرسپولیس آنها قادر خواهند بود با تمرکز و روحیه‌ای که دارند بار دیگر موفقیت بزرگی را کسب کنند. السد در جدال با فولاد نشان داد که شکننده است و الهلال هم در بازی اول خود سورپرایز شد و حریف ازبکستانی ضعف این تیم را نشان داد. الدحیل هم در بازی شب گذشته نشان داد که عبور از آن نه سخت که غیرممکن نیست. اینکه پرسپولیس را تیمی قدرتمند در این رقابت بدانیم به دلیل ضعف دیگر رقبا نیست و این شخصیتی است که بازیکنان این تیم کسب کرده‌اند و همیشه برای پیروزی می‌جنگند. 

آقای گل سرخ‌ها با اشاره به فاز هجومی پرسپولیس نیز گفت: شهریار نشان داد که از توانایی بالایی برخودار است و عیسی هم رفته رفته در فرم بازی قرار می‌گیرد و روحیه جنگندگی و دستیابی به گل در او کاملا مشهود است. ترابی نیز ستاره پرسپولیس بوده و مطمئنا در ادامه مسیر نیز تاثیرگذار خواهد بود و در کنار آن باید به کل تیم اشاره کرد. از سیدجلال حسینی که بار دیگر نشان داد شناسنامه و سن معنا ندارد تا امیری و نعمتی که در پست غیرتخصصی هم می‌درخشند و پهلوان و کمال کامیابی نیا و نوراللهی و سرلک. باید کاملا به ادامه امیدوار بود و البته امیدوارم مسوولان باشگاه هم تلاش خود را برای حمایت از این تیم ادامه دهند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kopr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمال در نقش تخریب‌چی پرسپولیس برابر گوا