تاریخ انتشار: 1400/02/02 21:57
کد خبر: 40813

نوری: ملوان می‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از شرایط این باشگاه ابراز خرسندی کرد و از پرداخت بدهی های انباشته این باشگاه ریشه دار حرف زده است.
نوری: ملوان می‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد

پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی، در خصوص شرایط تیم ملوان گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی داریم و در نیم فصل دوم از چهار دیدار ابتدایی سه پیروزی کسب کرده‌ایم و با ادامه این روند حتی می‌توانیم مدعی صعود به لیگ برتر باشیم.


وی در خصوص عملکرد باشگاه ملوان در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: با توجه به شناسایی نقاط ضعف تیم‌مان در نیم فصل اول توسط کادرفنی، بازیکنان خوبی را جذب کردیم که تاکنون انتظارات را برآورده کرده اند و قطعا با هماهنگی بیشتر می‌توانند مثمر ثمرتر باشند.


مدیرعامل ملوان با اشاره به اینکه این باشگاه سال‌های گذشته در آستانه ورشکستگی قرار داشت، افزود: با مساعدت مهندس پوررشید تمام بدهی‌های دلاری ملوان به بازیکنان و مربیان سابق پرداخت شده است. علاوه بر آن با جلب رضایت از شاکیان به کمیته های انضباطی و وضعیت فدراسیون فوتبال، حجم زیادی از بدهی‌های باشگاه نیز کاسته شده است.


نوری در ادامه افزود: هرچند هواداران ملوان کاملا در جریان شرایط باشگاه ملوان قرار دارند اما می خواهم تاکید کنم با اینکه آقای مهندس پوررشید عضو هیئت مدیره ملوان است اما بیش از یک مالک برای این تیم هزینه کرده است و اگر در این فصل به کمک مان نمی آمد سرنوشت تلخی در انتظارمان بود. ایشان علاوه بر پرداخت مقدار زیادی از بدهی‌های انباشته باشگاه، بهترین شرایط مالی و امکانات دهه اخیر - اعم از پوشاک، سفر، اقامت و ...  را برای ملوان فراهم کردند و من وظیفه خود می‌دانم قدردان زحمات ایشان باشم.

 

نوری همچنین به فراهم سازی زیرساخت برای باشگاه ملوان اشاره کرد و افزود: با تلاش مجموعه باشگاه موفق شدیم دو زمین تمرینی اختصاصی برای تیم‌های پایه ملوان راه‌اندازی کنیم و همچنین یک رستوران زیر نظر باشگاه ملوان راه‌اندازی نموده‌ایم که این رستوران را نیز یک هوادار دلسوز در اختیار ما گذاشته است.


بازیکن سالهای اخیر ملوان در پایان با اظهار تاسف بابت درگذشت نادر دست نشان گفت: ایشان علاوه بر مربی، دوست خوب من بودند و باور اینکه دیگر او را نمی‌بینم خیلی سخت است. به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و می‌خواهم مرا در غم خود شریک بدانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqrgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهابادی و رویای لیگ برتر/شیراز تشنه‌ی صعود

غول کشی به نام استقلال خوزستان!
آبی‌پوشان موفق در نیم فصل دوم؛