تاریخ انتشار: 1400/02/06 19:04
کد خبر: 40590

مجیدی: بازی با الدحیل را فراموش کردیم/ نگرانی بابت السومه نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:بازی فردا بازی سختی است چون حریف مربی خوبی دارد اما همانطور که گفتم برای بازی فردا آماده هستیم.
مجیدی: بازی با الدحیل را فراموش کردیم/ نگرانی بابت السومه نداریم

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الاهلی عربستان اظهار داشت: ما به بازی فردا توجه ویژه ای داریم تا بتوانیم به عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم.الاهلی را می‌شناسم، آنها تیم خوبی دارند و از بازیکنان خوبی بهره می‌برند.

وی در خصوص اینکه آیا تیمش می تواند در بازی با الاهلی 3 امتیاز را بگیرد، افزود: ما بازی گذشته را فراموش کردیم و به فکر مسابقه فردا هستیم. بازی فردا بازی سختی است چون حریف مربی و بازیکنان خوبی دارد اما همانطور که گفتم برای بازی فردا آماده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تیمش فوتبال تهاجمی ارائه می‌کند و آیا می‌خواهد استقلال با همین شیوه بازی کند گفت: بازی گذشته شرایط خودش را داشت و این بازی شرایط خودش را دارد. قطعا ما به بازی تهاجمی علاقه داریم اگر چه این نوع فوتبال ریسک بالایی دارد. من ذهنیتم را نسبت به این سبک از بازی از بین نمی‌برم و فوتبال تهاجمی ارائه می‌کنیم.

وی با اشاره به غیبت چند بازیکن در ترکیب تیمش گفت: ما در مسابقه فردا چند بازیکن را نداریم اما بازیکنان دیگری را در اختیار داریم که در سطح آنها هستند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

سرمربی آبی پوشان در مورد اینکه عمر السومه در 4 بازی گذشته موفق به گلزنی شده و در اوج آمادگی است و آیا برنامه ای برای متوقف کردن این بازیکن دارد، گفت: الاهلی بازیکنان خوبی دارد و ما نگران السومه در این بازی نیستیم.

مجیدی با اشاره به اینکه تیمش در بازی فردا چه برنامه‌ای دارد گفت: حریف فردای ما مربی و تیم خوبی دارد اما ما یک تیم متحد هستیم و می‌خواهیم فردا استقلال واقعی را نشان بدهیم. هواداران استقلال از ما می‌خواهند با قلبمان برای استقلال بازی کنیم. فقط یک مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد که بازی ها خیلی فشرده است. امیدوارم فردا بهترین اتفاق برای تیم استقلال رخ بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rb6jz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه بازی الاهلی؛ بخشی از مطالبات اعضای تیم استقلال پرداخت شد