تاریخ انتشار: 1400/02/07 16:30
کد خبر: 40523

اختصاصی/ استقلال رسید به بازی مرگ و زندگی/ همه چیز دست شاگردان فرهاد!

حساس ترین بازی لیگ قهرمانان آسیا، امشب بین استقلال ایران و الاهلی عربستان برگزار می شود که برنده آن می تواند، بار خودش را برای صعود ببندد. اگر نماینده ایران برنده میدان شود، دومی اش قطعی خواهد شد و اگر بازنده شود، کارش به اما و اگر خواهد کشید.
اختصاصی/ استقلال رسید به بازی مرگ و زندگی/ همه چیز دست شاگردان  فرهاد!

شاگردان مجیدی در حالی آماده حساس ترین و بازی ما قبل گروهی می شوند که چاره ای جز پیروزی ندارند و اگر می خواهند، صعودشان را به اما اگر نکشانند و به امید نتایج دیگر گروه ها نمانند، باید سرنوشت‌شان را خودشان تعیین کنند. بازی رفت دو تیم با نتیجه ۴ بر ۲ به سود آبی پوشان ایرانی رقم خورده که در این مسابقه تیم عربستان راهی جز حمله کردن ندارد و با مساوی و یا شکست‌ تا حدود زیادی حذف شده خواهد بود. البته قبل از این مسابقه حساس یک دیدار دیگر انجام می شود که الدحیل صدرنشین به مصاف الشرطه عراق می رود. نتیجه این مسابقه نیز برای استقلال و الاهلی حائز اهمیت است که اگر الدحیل امتیاز از دست بدهد، به نفع نمایندگان ایران و عربستان خواهد شد.

در هفته پایانی استقلال به مصاف الشرطه عراق می رود و تیم‌های الاهلی و الدحیل مقابل‌ هم قرار می گیرند که بازی استقلال نسبت به دیگر بازی، آسان‌تر است که شاگردان مجیدی می توانند، با پیروزی در این مسابقه صعودشان را مسجل کنند.

اما مشکل دیگر استقلال برای بازی حساس امشب این است که دو بازیکن اصلی و تاثیرگذارش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و باید دید کادر فنی چه نفراتی را جایگزین دیاباته گلزن و نادری خواهند کرد. قطعا غیبت این دو بازیکن تاثیرگذار خواهد بود، چون هر دو نفر در این تورنمنت قابلیت های خودشان‌ را نشان دادند و مفید واقع شدند. در هر حال، استقلال بعد چند بازی تازه متوجه شده دفاع کردن هم جزی از تاکتیک فوتبال است که در این دو دیدار پایانی باید بیشتر از دیدارهای قبلی با احتیاط بازی کند و به راحتی موقعیت ندهد. مشکل اصلی‌ شاگردان مجیدی راحت گل خوردن‌ است که اگر این مشکل را به حداقل برسانند، هیچ تیمی حریف شان نخواهد شد.

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkgvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت در کمین 4 بازیکن الاهلی مقابل استقلال+عکس