تاریخ انتشار: 1400/02/08 17:16
کد خبر: 40441

دیاباته همچنان نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند

مهاجم خارجی استقلال همچنان توان حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیمش را ندارد.
دیاباته همچنان نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند

 شیخ دیاباته در دقایق پایانی مصاف استقلال مقابل الدحیل قطر دچار آسیب دیدگی شد و به همین خاطر گفته می شد که نمی تواند در بازی با الاهلی به میدان برود. فرهاد مجیدی نیز درباره دیاباته ریسک نکرد و این بازیکن را در ترکیب ابتدایی استقلال قرار نداد. با این حال مهاجم خارجی آبی ها در بین بازیکنان ذخیره حضور داشت.


در دقیقه 69 مسابقه وقتی ارسلان مطهری به خاطر خستگی نمی تواست بازی همیشگی اش را انجام بدهد، کادرفنی استقلال تصمیم به حضور دیاباته در زمین گرفت. سورپرایز مجیدی با اینکه گفته می شد به بازی نمی رسد اما در نیمه دوم به زمین رفت تا شاید چاره‌ساز شود. او اما در مدت زمان 20 و چند دقیقه ای حضور در زمین نتوانست در امر گلزنی موفق عمل کند .
با وجود اینکه دیاباته مقابل الاهلی عربستان به میدان رفت اما حضور او در زمین همراه با درد بود. از این رو درد پای دیاباته همچنان وجود دارد و اگر فشار زیادی به او بیاید احتمال تشدید مصدومیتش وجود دارد.


به همین خاطر کادر پزشکی استقلال به فرهاد مجیدی توصیه کرده که از دیاباته در یک بازی کامل استفاده نکند و اگر نمی‌خواهد اورا تعویضی به زمین بفرستد هم این بازیکن را در نیمه دوم از زمین بیرون بکشد تا مشکلات بعدی گریبانگیر او نشود.


باید دید تدبیر سرمربی استقلال درباره مهاجم مالیایی چیست و او چگونه تیمش را مقابل الشرطه عراق در مصاف آخر دور گروهی لیگ قهرمانان به زمین می‌فرستد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qd59a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طعنه عجیب پرسپولیسی‌ها به مصاحبه فرهاد مجیدی در اربیل عراق