تاریخ انتشار: 1400/02/11 21:46
کد خبر: 40259

سیمئونه: فعلا به کورس قهرمانی فکر نمی کنم

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید از نمایش تیمش برابر الچه به خصوص در نیمه اول راضی است.
سیمئونه: فعلا به کورس قهرمانی فکر نمی کنم

الچه در ثانیه های پایانی دیدار مقابل اتلتیکومادرید یک ضربه پنالتی را از دست داد تا روخی بلانکوس با تک گل مارکوس یورنته پیروز شده و به سه امتیاز حساس این دیدار دست یابد. دیگو سیمئونه در پایان مسابقه از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرده و مدعی شد حالا وقت فکر کردن به کورس قهرمانی لالیگا نیست.

 

دیگو سیمئونه گفت: "هر پیروزی بسیار مهم است. در نیمه اول فوق العاده بودیم و یکی از بهترین های نمایش های اخیرمان را ارائه داده و باید با نتیجه بهتری راهی رختکن می شدیم. فکر نمی کنم نیمه دوم را نیز بد شروع کردیم. در نیمه دوم تیم بعد از 15 دقیقه دیگر حمله نکردیم که به گل برسیم و تنها ژوائو فلیکس یک موقعیت. در کل از طرز فکر و تعهد بازیکنانم در مسابقه امروز راضی هستم.

من به نکات مثبت نگاه می کنم و موارد مثبت زیادی وجود دارد. امروز شاهد عملکرد درخشان عالی هرموسو، یان کاراسکو، ساویچ، جفری گوندوگبیا، لوییس سوارز و ... بودیم. این روند ما را بسیار خوشحال کرده و در تیم اشتیاق ایجاد می کند.

 

خراب شدن پنالتی الچه؟ زمانی برای فکر کردن به این مسائل نیست و فقط باید تلاش کنیم. واقعیت های تیم ما در زمین دیده می شود، تیم متعهد است و آنچه تصور کرده و رویایش را داشتم در هر بازی نشان داده می شود.

نبرد قهرمانی در لالیگا؟ به فکر این مسائل نیستیم و فقط تلاش می کنیم. در حال حاضر به کورس قهرمانی در لالیگا فکر نمی کنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3korr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رئال قدر پیروزی را ندانست