تاریخ انتشار: 1400/02/18 22:25
استقلال خوزستان ۰-۰ ملوان بندرانزلی؛
کد خبر: 39861

امیدهای ملوان زنده ماند/آبی پوشان اهوازی به صدر نزدیک شدند

آبی‌های اهوازی در هفته شکست مس کرمان صدرنشین نتوانستند فاصله خود با صدر جدول را به دو امتیاز برسانند و دو امتیاز حساس خانگی را از دست دادند.
امیدهای ملوان زنده ماند/آبی پوشان اهوازی به صدر نزدیک شدند

پس از شکست روز گذشته مس کرمان مقابل خوشه طلایی ساوه، شاگردان امیر خلیفه اصل در استقلال خوزستان این فرصت را داشتند تا با پیروزی خانگی مقابل ملوان فاصله خود با صدر جدول را به دو امتیاز کاهش دهند و شانس خود برای صعود به لیگ برتر را پررنگ‌تر کنند؛ اما در طرف مقابل آ‌ن‌ها ملوان برای پایان دادن به دو شکست متوالی خود در لیگ یک، به اهواز سفر کرده بود.

 

ایستادگی خوب شاگردان مازیار زارع در مقابل حریف اهوازی باعث شد تا هیچ‌کدام از حملات استقلالی‌ها به ثمر ننشیند و در طرف مقابل شانس یار ملوان بود تا آن‌ها هم به مانند خوشه طلایی ساوه، بردی بزرگ را در مقابل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به دست آورند.

 

حملات شاگردان خلیفه اصل و زارع گلی در پی نداشت تا تقابل استقلال خوزستان و ملوان بدون گل مساوی به پایان برسد و با این نتیجه‌ای فاصله آبی‌های اهواز تا صدر جدول به چهار امتیاز برسد و آن‌ها 38 امتیاز در جایگاه دوم باقی بمانند و از سوی دیگر کورس رقابت مدعیان برای صعود به لیگ برتر با پیروزی بادران و خیبر جذاب‌تر شود؛ ملوان هم با این تساوی در جدول تغییر جایگاهی نداشت و 32 امتیاز در جایگاه دهم باقی ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqwow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در اقدامی عجیب و کم‌سابقه در لیگ یک؛

مسی کرمان هم نام خود را شکست داد

مس پیش به سوی تونل وحشت+اینفوگرافیک
حسینی در راه اثبات خود به لیگ یکی‌ها؛