تاریخ انتشار: 1400/02/24 11:29
کد خبر: 39548

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی ۹۵

تیم پرسپولیس با ترکیبی متفاوت نسبت به دیدار با سپاهان، مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی ۹۵

شهرآورد ۹۵ در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس پس از لیگ قهرمانان آسیا با مصدومیت‌های پرتعدادی دست به گریبان است. محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید عالیشاه و سیامک نعمتی سه بازیکن آسیب دیده پرسپولیس بودند اما حالا خبرها از اردوی پرسپولیس حاکی از آن است که هر سه با تلاش کادر پزشکی آماده حضور در بازی هستند و احتمالا دو نفر در ترکیب اصلی خواهند بود.

یحیی گل‌محمدی امروز برای زوج خط حمله تیمش، ایده تازه‌ای را در سر می‌پروراند اما شهریار مغانلو، مهره ثابتی است که در ترکیب قرار خواهد گرفت. در خط هافبک اما خبری از تغییر نیست و مهره‌های همیشگی در زمین بازی می‌کنند.

قرمزها امروز روی نیمکت نیز پرستاره هستند و همین موضوع دست یحیی گل‌محمدی برای تغییر در ترکیب در طول بازی را باز نگه می‌دارد. در دربی‌های اخیر، بسیاری از هواداران پرسپولیس نسبت به ارنج اولیه اعتراض‌هایی داشتند اما یحیی برای دربی پیش رو، تلاش کرده تا تصمیم عجیبی نگیرد.

 

دروازه‌بان؛ حامد لک

دروازه‌بان اصلی تیم پرسپولیس برای دومین بار در بزرگترین بازی فوتبال ایران حضور خواهد داشت و امیدوار است تا سرانجام موفق به کلین‌شیت شود. لک در بازی با سپاهان نمایش قابل قبولی داشت و چند موقعیت طلایی پوشان را هم مهار کرد اما شرایط شهرآورد متفاوت است و باید دید او برابر قایدی، مطهری و دیاباته چه می‌کند.

 

خط دفاعی؛ سیدجلال، کنعانی، نعمتی و امیری

پرسپولیس برای خط دفاعی با ترکیب بازی قبلی به میدان می‌رود. محمدحسین کنعانی با تلاش کادر پزشکی به ترکیب رسیده و کنار سیدجلال حسینی به میدان می‌رود. در سمت راست نیز نعمتی مهره اصلی پرسپولیس است و در سمت چپ، وحید امیری برای هفتمین بار، در پست غیر تخصصی نقش آفرینی خواهد کرد.

 

خط میانی؛ کمال، نوراللهی، پهلوان و ترابی

در خط میانی، برخلاف انتظارها تغییری از سوی یحیی گل‌محمدی داده نشده است. تصور می‌شد که کادرفنی پرسپولیس، سرلک را برای استفاده در شهرآورد مقابل سپاهان روی نیمکت نشانده اما برنامه قرمزها برای دربی نیز استفاده از زوج کمال - نوراللهی است. در جناحین نیز پهلوان و ترابی دو مهره اصلی هستند.

 

خط حمله؛ شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر

سرخپوشان برای پست هجومی خود برخلاف بازی قبلی، دو مهاجم نوک را در ترکیب دارند. مغانلو و آل کثیر که در هفته های اخیر ۸ گل به ثمر رسانده‌اند، در مقابل استقلال فیکس خواهند بود. آل‌کثیر در دیدار با سپاهان گل زیبایی را به ثمر رساند و باتوجه به مصدومیت عالیشاه، فرصت این را دارد تا در اولین دربی فیکس باشد. مغانلو هم اولین دربی خود را سپری می‌کند.

 

نیمکت ذخیره؛ از عبدی تا سرلک و فرجی

پرسپولیس روی نیمکت مهدی عبدی را دارد که تاکنون دو گل در دربی به ثمر رسانده است. همچنین فرشاد فرجی که تصور می‌شد به جای کنعانی بازی کند و میلاد سرلک حضور خواهند داشت. سعید آقایی نیز روی نیمکت است و در کنار مهدیخانی، رادوشوویچ و... می‌نشیند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دربی ۹۵

حامد لک، سیدجلال حسینی ، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر، شهریار مغانلو

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rmkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به عملکرد پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی