تاریخ انتشار: 1400/02/28 15:48
کد خبر: 39231

مدیرروستا: از سایپا به خاطر نشر اکاذیب شکایت می‌کنیم

مدیر تیم فوتبال پیکان تهران می گوید اشتباهش در تعویض ششم را گردن می گیرد اما کمیته انضباطی برای صدور حکم نباید اسیر فشارهای بیرونی شود.
مدیرروستا: از سایپا به خاطر نشر اکاذیب شکایت می‌کنیم

علی اصغر مدیرروستا درباره بیانیه ای که روز گذشته باشگاه سایپا درباره اتفاقات دیدار با پیکان صادر کرد، اظهار داشت: بیانیه دادن ساده است و ما هم در باشگاه پیکان می توانستیم خیلی راحت پاسخ این بیانیه را با دلیل و برهان بدهیم، اما واقعیت این است که ما مثل خیلی از دوستان نمی خواهیم ماجرا را با فریب کاری طور دیگری جلوه بدهیم.


وی ادامه داد: روز گذشته آقای خداداد افشاریان رییس کمیته داوران یک درخواست زیبا از باشگاه ها داشتندو خواستند که با بیانیه دادن فضای فوتبال را خراب نکنیم. ما هم موافق این مساله هستیم اما با توجه به نکاتی که در بیانیه سایپا وجود داشت باید برخی نکات را اشاره کنم.


مدیر تیم پیکان همچنین گفت: متاسفانه باشگاه سایپا در بیانیه خود یک تهمت بزرگ را به اعضای تیم ما زده که قابل پیگیری در مراجع قانونی است. آنها اعلام کرده اند در وقفه ایجاد شده برای اینکه پنالتی زده شود، ما از فرصت استفاده کردیم و تعویض ششم را انجام دادیم. این در حالی است که پنالتی در دقیقه 86 زده شده و تعویض ششم ما در دقیقه 97 بوده است. این مساله تهمت، نشر اکاذیب وتشویش اذهان عمومی است که قطعا بخش حقوقی باشگاه آن را پیگیری خواهد کرد.


مدیرروستا با اشاره به بخش دیگری از بیانیه باشگاه سایپا گفت: متاسفانه دوستان در باشگاه سایپا عادت کرده اند برای آنکه کارشان را جلو ببرند، پشت افراد دیگر پنهان شوند. در بیانیه دیروز هم با احساسات مردم بازی کردند و پای کارگران شریف شرکت سایپا را وسط آوردند. این در حالی است که کارگران سایپا با کارگردان شریف ایرانخودرو هم خانواده هستند و همه این عزیزان برای ما قابل احترامند؛ ولی دوستان برای آنکه از الفاظی که لب خط به کار بردند، خود را مبرا کردند نام کارگران زحمتکش را وسط می آورند.

مدیرروستا در ادامه گفت: سایپا و پیکان دو تیم هم خانواده هستند. آقای سلیمانی که هم اکنون مدیریت گروه خودروسازی سایپا را برعهده دارند در گذشته سابقه همکاری با ایرانخودرو را دارا هستند. حسین خوش نظر سرپرست کنونی سایپا نیز یک ایرانخودرویی است. جالب است که آقای عزیزی خادم ریاست کنونی فدراسیون فوتبال هم سابقه حضور در هیات مدیره پیکان و سایپا را در کارنامه دارد و قبل از اینکه به فدراسیون برود، در عضویت هیات مدیره باشگاه سایپا است.


مدیر تیم پیکان همچنین خاطرنشان کرد: در دقایق پایانی بازی ما و سایپا و بعد از اعلام پنالتی همه دیدند اعضای تیم سایپا چه الفاظی را به کار بردند. اینکه بگوییم داور مازندرانی و اصفهانی گذاشته اند تا نساجی و ذوب آهن سود ببرند، اصلا توجیه مناسبی نیست و مشخص است که دوستان می خواهند با این فرافکنی ها خودشان را خوب جلوه بدهند.


مدیرروستا با اشاره به مسائلی که پیرامون حکم کمیته انضباطی مطرح می شود، گفت: این مساله اشتباهی بود که ابتدا از طرف من و بعد هم ناظر و داور چهارم صورت گرفت. من اشتباه خودم را گردن می گیرم و بابت آن عذرخواهی می کنم اما باید ببینیم آیا بازیکن تعویضی ششم ما در روند بازی تاثیر داشته  یا خیر.


وی با اشاره به برنامه فوتبال برتر تاکید کرد: متاسفانه در برنامه شب گذشته فوتبال برتر مجری برنامه خیلی راحت حرف از 3 بر صفر شدن یا تکرار مسابقه می زند؛ در حالی که وظایف یک مجری این نیست. رییس کمیته انضباطی هم وقتی روی خط می آید، بدون آنکه اطلاع خاصی داشته باشد، می گوید یک مورد مشابه در ایتالیا رخ داده است. آیا دوستان توجه کرده اند که لیگ ایتالیا قوانینش با یوفا چک می شود و ما در فوتبال مان مقررات انضباطی جداگانه داریم؟ از سوی دیگر تاثیرگذاری آن بازیکن در لیگ ایتالیا چقدر بوده است؟ آن بازیکن بیشتر از 30 دقیقه در زمین حضور داشته است؛ نه اینکه چند ثانیه در زمین باشد و پایش هم به توپ نخورد.


مدیر تیم فوتبال پیکان در پایان افزود: خواهش من از دوستان در کمیته انضباطی و همچنین آقای عزیزی خادم به عنوان یک مدیر پرانرژی و باانگیزه این است که بدون توجه به فشارهای بیرونی و مسائل اینچنینی کارشان را انجام بدهند و تصمیمی بگیرند که کاملا قانونی و بر اساس عدالت باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d959m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام زمان جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی برای تعیین وضعیت اروین