تاریخ انتشار: 1400/02/31 15:13
کد خبر: 39041

مدیر تیم آلومینیوم: برد تراکتور برای ما خیلی مهم بود

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: پیروزی دربازی حذفی مقابل تراکتوربرای ما خیلی مهم بود.
مدیر تیم آلومینیوم: برد تراکتور برای ما خیلی مهم بود

حمیدرضا امیدوار، در مورد پیروزی آلومینیوم اراک مقابل تراکتور تبریز در جام حذفی اظهار داشت: این بازی چون در جام حذفی برگزار می‌شد، حساسیت‌های خاص خودش را داشت. در نیم فصل شرایط طوری پیش رفت که جای علیرضا منصوریان و رسول خطیبی عوض شد و این دو سرمربی مقابل تیمی قرار گرفتند که خودشان آن‌ها را بسته بودند و با توجه به این موضوع حساسیت به خاطر توجه رسانه‌ها و هواداران چند برابر شد.

مدیر تیم آلومینیوم اراک تصریح کرد: برد برایمان خیلی مهم بود و با اینکه از حضو هواداران در ورزشگاه محروم بودیم اما به هرحال از امتیاز میزبانی استفاده کردیم. بازیکنان در طول هفته تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی پشت سرگذاشتند و تمام تمرکزشان روی این بازی بود. خداراشکر توانستیم با تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم برد خوبی را به دست بیاوریم و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنیم.

امیدوار در مورد حواشی که پیش از شروع نیمه دوم به وجود آمد و داور سرمربی هر دو تیم را اخراج کرد، گفت: در مورد این ماجرا نمی‌خواهم ورود کنم و به حواشی دامن بزنم. دوست ندارم شیرینی این برد برای تیم ما و هوادارانمان تلخ شود. علیرضا منصوریان خودش پیگیر این مسائل است و در هفته پیش رو شکایتی را در این مورد مطرح می‌کند.

وی افزود: به هرحال حساسیت در هر بازی ممکن است اتفاقاتی را رقم بزند اما نباید دوستی‌ها را زیر سوال برد. من هم برای رسول خطیبی و هم برای حسن آذرنیا احترام قائلم اما معتقدم نباید قشنگی‌های فوتبال را ازبین برد و نادیده گرفت. سوای اتفاقاتی که در آن لحظات افتاد، بازی زیبایی را از دو تیم دیدیم وفکر می کنم تماشاگران هم از دیدن آن لذت بردند. به هرحال تیم ما توانست از موقعیت‌های خودش استفاده کند و برنده شود.

مدیر تیم آلومینیوم در مورد اینکه گفته می‌‌شود به منصوریان توهین شده، گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و هر کس حرفی زده بهتر است خودش توضیح بدهد. اتفاقاتی افتاد که منجر به اخراج هر دو سرمربی شد و همانطور که گفتم قصد ورود به این مسائل را ندارم. اما همیشه در جلسات قبل از مسابقات می‌گوییم که هر کسی در هر جایگاهی قرار دارد بهتر است با زبان خوش و برخورد خوب رفتار کند. متاسفانه برخی از مسئولان برگزاری بازی اینطور عمل نکردند و با رفتار غیرحرفه‌ای به حواشی دامن زدند.

امیدوار در مورد اینکه آیا به جلال مرادی اشاره می کند، گفت: من اسم شخصی را نمی‌برم. خداراشکر داور مسابقه انسان با اخلاقی است و با سعه صدر برخورد کرد اما برخی اوقات حتی خود داوران هم آرامش بازی را به هم می‌زنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdkyj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاییان: یک نیم‌فصل پیر شدم تا به ترکیب اصلی رسیدم