تاریخ انتشار: 1400/03/03 17:43
کد خبر: 38899

ترکیب احتمالی صنعت نفت و استقلال

تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در دیداری معوقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، امشب در آبادان به مصاف هم خواهند رفت.
ترکیب احتمالی صنعت نفت و استقلال

تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران، امشب در حالی به مصاف هم خواهند رفت که بازیکنان کلیدی در ترکیب دو تیم غایب خواهند بود.

سیدسیروس پورموسوی برای دیدار امشب با چالش بزرگی مواجه است و چند مهره کلیدی خود را برای تقابل با آبی‌پوشان پایتخت در اختیار نخواهد داشت.

حسین ساکی، رحیم زهیوی، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید چهار بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت، فردا قطعاً در ترکیب طلایی‌پوشان آبادانی حضور نخواهند داشت. 

 

ضمن اینکه تکلیف حسین بغلانی و امید حامدی‌فر برای حضور در این دیدار هنوز مشخص نیست و این دو بازیکن در انتظار نظر پزشکان برای حضور در فهرست  ۱۸ نفره این تیم هستند.

در مقابل نیز، استقلال تهران شیخ دیاباته و سیداحمد موسوی را در خط حمله و دفاع در اختیار نخواهد داشت.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود که میزبان با یک تغییر عمده در ترکیب ابتدایی خود روبر شود و طی آن، پورموسوی تیم خود را با ترکیب فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، امید خالدی، عبدالله ناصری، امیرحسین فرهادی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، طالب ریکانی، احمد شریعت‌زاده به میدان بفرستند.

استقلال تهران نیز، احتمالا از سید حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان خود در این دیدار استفاده کند و  عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند (محمد دانشگر) را در خط دفاعی به‌کار گیرد.

محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند نیز کمربند میانی استقلال را تشکیل دهند و در خط حمله این تیم فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری عهده‌دار وظیفه گلزنی برای یاران مجیدی باشند.

دیدار این دو تیم، از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت حمید حاج ملک آغاز خواهد شد. دمای هوا در شهر آبادان در ساعات اوج گرما 48 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qkxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلال با 6 غایب به آبادان سفر می‌کند