تاریخ انتشار: 1400/03/10 16:05
کد خبر: 38573

سروری: تا آخرین لحظه می جنگیم؛ بازی با شهید قندی مدعی سخت است

حسن سروری سرمربی تیم اترک بجنورد در رابطه با دیدار این هفته تیمش برابر شهید قندی گفت: دیدار سختی پیش رو داریم.
سروری: تا آخرین لحظه می جنگیم؛ بازی با شهید قندی مدعی سخت است

حسن سروری در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در رابطه با دیدار هفته قبل گفت: با نتایجی که در دور برگشت بازی ها کسب کردیم توانستیم خودمان را به جمع مدعیان رسانیم. در بازی قبل شرایط آب و هوایی به سود میزبان شد و چندین فرصت گلزنی داشتیم که نتوانستیم دروازه شاهین را باز کنیم. داور به اشتباه یک بازیکن ما را اخراج کرد و در ثانیه های پایانی میزبان از نقطه پنالتی به گل رسید.

وی در رابطه با شانس صعود اترک گفت: با توجه به اینکه شانس صعود داریم تمام تلاشمان را برای کسب حداکثر امتیاز خواهیم کردتا در کورس بمانیم. همچنین پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته بود و توانستیم یار اضافه کنیم. بازیکنان از نظر کیفی خود را ارتقا دادند امیدواریم با همین وضع موجود بتوانیم در جمع دو تیم برتر قرار بگیریم هرچند اگر صورت نگیر هیچ چیز از ارزش های تیم ما کم نخواهد شد.

وی ادامه داد: تا آخرین لحظه خواهیم جنگید و از حمایت هواداران که انرژی مثبت به این تیم منتقل می کنند و دلگرمی که به بازیکنان و کادرفنی می دهند تشکر می کنیم و امیدوارم در انتهای فصل توقعات آنان را برطرف کنیم.

سروری در رابطه با بحث داوری در لیگ دسته دوم اظهار کرد: شاهد اشتباهاتی بودیم و امیدوارم که همه آن اشتباهات سهوی بوده و در بعضی از بازی ها داوری های عادلانه ای شاهد بودیم. هرچند در چند بازی از داوری لطمه خوردیم که راه ما را برای صعود ناهموارتر کرد.

او در پایان از تیم شهید قندی حریف فردای بجنوردی ها گفت: نیم فصل چند بازیکن با تیمشان اضافه کردند و در کل تیم خوبی هستند و مدعی. در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست دادند که همین امر کارشان را سخت کرده است. در هفته های اخیر امتیازات خوبی دشت کردند و برای صعود می جنگند. بازی این هفته خیلی است و امیدوارم از میزبانی نهایت استفاده را کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bmpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به قهرمانی نیم فصل امیدواریم/مجموعه جوان و با انگیزه هستیم
رامین داوودی: