تاریخ انتشار: 1400/03/23 17:20
کد خبر: 38017

2 تاریخ احتمالی برای تمدید قرارداد مسی با بارسا

اگر اتفاق خاصی رخ نده لیونل مسی طی یک ماه پیش رو قرارداد را تمدید خواهد کرد.
2 تاریخ احتمالی برای تمدید قرارداد مسی با بارسا

 لیونل به ماندن در بارسلونا بسیار نزدیک شده است و به احتمال فراوان باید دو فصل دیگر او را با لباس تیمی ببینیم که تمام دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده است. در واقع به نظر می‌رسد که همه راه‌ها به تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی ختم می‌شود. آخرین مورد آن به جذب سرخیو آگوئرو باز می گشت که دوست صمیمی لئو مسی است و می‌تواند محرکی برای ماندگار شدن او باشد.

در واقع برنامه ریزی این گونه به نظر می رسد که لیونل مسی دو فصل دیگر با بارسلونا ادامه دهد و پس از آن برای سال های پایانی فوتبال خود راهی لیگ آمریکا شود.

 

در ابتدای فصل گذشته، ملی‌پوش آرژانتینی با توجه ارسال بوروفکس برای جدایی و سپس شرایط نجومی قراردادش که افشای مفاد آن جنجالی بزرگ را در دنیای فوتبال ایجاد کرد، روزهای خوبی پشت سر نگذاشت ولی در نهایت توانست همان ستاره همیشگی باشد و با 30 گل زده آقای گل لالیگا لقب گرفت و نقش اصلی را در فتح کوپا دل ری از سوی بارسا داشت.

 

در حالی که تنها 17 روز دیگر به پایان رسمی قرارداد مسی با بارسا باقیمانده اما موندودپورتیوو ادعا کرد که مسئولان بارسا بسیار خوشبینند که مسی قبل از اتمام این تاریخ، امضای نهایی را پای برگه تمدید قرارداد بزند و تا 2023 ماندگار شود. او سپس مختار خواهد بود که قراردادش را تمدید کند یا به لیگ آمریکا و تیمر اینتر میامی بپیوندد.

در واقع هرچند شایعاتی در مورد علاقه پی اس جی به مسی شنیده می شود ولی بارسلونا اطمینان دارد که فوق ستاره آرژانتینی هرگز به پاریس نخواهد رفت و در عوض قبل از 30 ژوئن(9 تیر) یا در نهایت به محض اتمام کوپا آمه ریکا(22 تیر) قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdy6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی هر 45 دقیقه گل یا پاس گل می‌دهد