تاریخ انتشار: 1400/03/30 09:57
کد خبر: 37723

کلانتری:علی رغم شرایط آب و هوایی اهواز برای باقیماندن در جمع مدعیان به برد نیاز داریم

سرمربی فجرسپاسی شیراز:محکوم، به پیروزی برابر استقلال خوزستان هستیم.
کلانتری:علی رغم شرایط آب و هوایی اهواز برای باقیماندن در جمع مدعیان به برد نیاز داریم

علی اصغر کلانتری سرمربی فجر شهید سپاسی  در خصوص اخرین شرایط تیم قبل از بازی مقابل استقلال خوزستان گفت:لیگ یک در بالای جدول و پایین جدول به اوج حساسیت خود رسیده است و همه ی بازیها برای چه مدعیان صعود و چه تیم هایی که برای بقا میجنگند حکم فینال دارد و تیم ما نیز در بالای جدول از این قاعده مستثنی نیست.

کلانتری گفت:بازیکنانم شرایط جدول را درک میکنند و نکات فنی و روحی روانی را در طول هفته به آنها انتقال داده ایم و مطمئنا این بازی برای ما حائز اهمیت خواهد بود ولی مثل بقیه بازیها سه امتیاز دارد و ما تنها با هدف کسب سه امتیاز به اهواز سفر خواهیم کرد.

وی در خصوص تیم حریف بیان داشت:تیم استقلال خوزستان در حملات بسیار تیم خوبی می باشد و خصوصا اینکه در اهواز و شرایط آب و هوایی خاص آن شهر در ابتدای تابستان کار را برای هر تیمی دشوار خواهد کرد ولی ما برای باقی ماندن در صف مدعیان قطعا به برد نیاز داریم و انشالله با همت بازیکنان و کادر فنی دست پر از اهواز باز خواهیم گشت.

کلانتری ادامه داد:امیدوارم هر چه به پایان مسابقات نزدیکتر می شویم شاهد داوری با کیفیت تر و فوتبال پاک باشیم و انشالله هر تیمی که مستحق صعود می باشد بصورت شایسته به لیگ برتر صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkwz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرمای هوا روی بازی دو تیم تاثیر گذار بود/می توانستیم برنده دیدار باشیم
سجاد موسوی: