تاریخ انتشار: 1400/04/05 21:59
کد خبر: 37372

پرشور و تهاجمی؛ این دانمارک می‌خواهد قهرمان شود

تیم ملی دانمارک با اقتدار و برتری 0-4 مقابل ولز راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
پرشور و تهاجمی؛ این دانمارک می‌خواهد قهرمان شود

تیم ملی دانمارک در شبی که تقریبا هیچ موقعیتی به حریف نداد، با ارائه نمایشی درخشان با چهار گل ولز را مغلوب کرد تا در انتظار برنده هلند- جمهوری چک در مرحله بعد باشد.

 

تیم ملی ولز بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دهم بود که روی ارسال جیمز، گرت بیل فرصت خوبی برای زدن گل اول تیمش داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دیرک سمت چپ دروازه به بیرون رفت.

 

 

در ادامه دانمارک صاحب توپ و میدان شده و بالاخره در دقیقه 26 به گل اول دست یافت. با ضدحمله این تیم از سمت چپ و پاس داماسگارد، کسپر دولبرگ پشت محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه فنی به گوشه دروازه موفق شد دروازه ولز را باز بکند.

​در دقیقه 32 این بار داماسگارد با حرکت از سمت چپ و ارسال خود باز هم کسپر دولبرگ را صاحب موقعیت کرد، اما این بار ضربه او دقیق نبود و وارد عکس العمل خوبی نشان داد.

 

در اواخر نیمه و با پاس دولبرگ، لارسن در سمت چپ محوطه صاحب فرصت شد و می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه او از زاویه ای دشوار با مهار وارد همراه شد و در نهایت دانمارک با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

اما دانمارک نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال مارتین برایثوایت و دفع توپ اشتباه ویلیامز، باز هم کسپر دولبرگ در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی گل دوم دانمارک را نیز به ثمر رساند.

 

در دقیقه 53 ویلیامز برای جبران اشتباه خود ارسال خوبی روی دروازه تیم ملی دانمارک داشت، اما ضربه سر گرت بیل دقیق نبود و این ضربه از سمت راست دروازه حریف به بیرون رفت.

 

در ادامه این بار تیم ملی ولز توسط ریس جیمز فرصت خوبی برای کم کردن اختلاف با دانمارک شد، اما آندریاس کریستنسن با جایگری خوب در مقابل این ضربه ایستادگی کرد و فرصت از دست داد.

 

 

دقایقی بعد دانمارک به صورت اتفاقی و روی ارسال آلن فرصت داشت به گل سوم خود هم دست یابد، اما این ارسال مواج با اختلاف بسیار کمی از کنار دیرک دروازه تیم ولز به بیرون رفت.

 

 

اما در دقیقه 86 دانمارک بهترین فرصت برای زدن گل سوم را نیز از دست داد. ضربه کورنلیوس را وارد دفع کرد و در ریباند ضربه وسترگارد بعد از برخورد به دیرک دروازه ولز به بیرون رفت.

 

 

اما در دقیقه 89 دانمارک به گل سوم هم دست یافت. روی ارسال ماتیاس ینسن از سمت چپ، یوواکیم مایهل با یک اشتپ سینه تماشایی صاحب فرصت شده و بعد از حرکت به سمت داخل، با یک ضربه دقیق به طاق دروازه موفق به زدن گل سوم هم شد.

 

لحظاتی بعد ویلسون از ولز اخراج شد و این مارتین برایثویت بود که در دقیقه 94 و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل چهارم را نیز به ثمر رساند و دانمارک با این نمایش فوق العاده راهی دور یک چهارم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45r9yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مربیگری آنلاین در استقلال، زیر نظر وریا