تاریخ انتشار: 1400/04/07 13:42
کد خبر: 37274

مدافع پیکان: 6 بخیه خوردم اما بازیکن نفت یک تذکر هم نگرفت

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: پیشانی من به دلیل برخورد با مدافع نفت مسجد سلیمان شش بخیه خورد اما داور به این بازیکن یک کارت زرد هم نداد.
مدافع پیکان: 6 بخیه خوردم اما بازیکن نفت یک تذکر هم نگرفت

محمد ستاری، درباره آخرین وضعیت مصدومیت پیشانی‌اش که در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان حادث شد، اظهار داشت: در دقایق پایانی نیمه اول به دلیل بی احتیاطی بازیکن حریف، برخوردی درون محوطه جریمه به وجود آمد که پس از بانداژ سرم، توانستم به بازی ادامه بدهم اما حدود دقیقه 65 تعویض شدم. پس از این مسابقه هم به دلیل درد زیاد به بیمارستان رفتم و روی پیشانی‌ام شش بخیه خورد.

وی درباره احتمال حضورش در بازی بعدی پیکان مقابل نساجی با توجه به شدت آسیب‌دیدگی خود گفت: امروز با تیم تمرین نکردم و از الان نمی‌توانم درباره‌ این موضوع صحبت کنم اما امیدوارم مشکلی نباشد و بتوانم در بازی با نساجی به پیکان کمک کنم.

 مدافع پیکان درباره توقف این تیم در بازی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان، توضیح داد: تیم حریف بیشتر از اینکه تاکتیکی بازی کند، دنبال فوتبال فیزیکی بود اما تعجب می‌کنم چرا داور تا این اندازه با بازیکنان نفت مدارا کرد؟ آنها از رو به رو تکل دو پا می‌زدند اما داور خطای ساده می‌گرفت. حتی در صحنه برخورد بازیکن حریف با خودم، داور خیلی معمولی رفتار کرد و حتی به این بازیکن تذکر هم نداد. وقتی هم بازیکنان ما نسبت به تکل‌هایی که سبب مصدومیت مان می‌شد، کوچک‌ترین اعتراضی می‌کردند، خیلی راحت کارت زرد می‌گرفتند.

ستاری ادامه داد: وقتی کامل توپ را دفع کردم، بازیکن نفت با یک بی‌احتیاطی بزرگ و در شرایطی که هیچ شانسی برای تصاحب توپ نداشت با من برخورد کرد اما داور ساده از صحنه‌ها می‌گذشت. در این بازی فیزیکی احساس می‌کنم درصد مالکیت توپ 70 به 30 برای پیکان بود. در هر دو نیمه هم برای گلزنی موقعیت داشتیم. نفت مسجد سلیمان تیم خوب و قابل احنرامی است که کارهای بدنی انجام می‌دهد. خدا را شکر می‌کنم در شرایطی که حدود دقیقه 85 گل خوردیم، در وقت‌های اضافی نتیجه را جبران کردیم. در شرایطی که مستحق برد بودیم، خدا را شکر می‌کنم نباختیم زیرا شرایط خیلی بد می‌شد.

وی درباره فشردگی دیدارهای پیکان در لیگ برتر عنوان کرد: مقداری دود این یکی دو سال درگیری با کرونا و برگزاری متمرکز لیگ قهرمانان آسیا، به چشم لیگ‌مان رفته است و اکنون هر چهار روز یک بار باید بازی کنیم. فقط هم برای تیم پیکان برنامه به این شکل است است که باید در 10 روز، سه دیدار خود را برگزار کنیم. این برنامه خیلی سنگین است اما کادرفنی، پزشکی و مدیریتی به شکلی برنامه ریزی کرده اند که کمترین فشار به بچه‌ها بیاید. ان شاءالله بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم و همه بچه‌ها در صحت و سلامتی فصل را به پایان برسانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27db8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلانتری:بازیکنان نفت فکر نمی‌کردند این مدلی فوتبال بازی کنیم