تاریخ انتشار: 1400/04/07 16:54
کد خبر: 37268

اعتراض رسمی پیکان به ایجاد تغییر در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر

باشگاه پیکان تهران نسبت به ایجاد تغییر در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قبل از صدور حکم کمیته استیناف درباره دیدار با سایپا اعتراض کرد.
اعتراض رسمی پیکان به ایجاد تغییر در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر

تارنمای رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران با وجود اینکه حکم کمیته انضباطی دیدار سایپا و پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر هنوز از سوی کمیته استیناف فدراسیون تایید نشده، نسبت به ایجاد تغییر نتیجه این مسابقه در بخش نتایج بازی‌ها و اعمال آن در جدول مسابقات لیگ برتر اقدام کرده است.

با وجود اینکه تیم فوتبال پیکان در زمین مسابقه با نتیجه ۲ بر یک سایپا را شکست داد و پرونده مذکور با اعتراض باشگاه پیکان در کمیته استیناف در حال بررسی است، اما سازمان لیگ فوتبال نتیجه سه بر صفر را در جدول مسابقات اعمال کرده است.

از این رو باشگاه پیکان تهران اعتراض رسمی خود را به این موضوع انجام داد. در نامه‌ای که امروز مسوولان پیکان به ریاست سازمان لیگ فوتبال ارسال کرده‌اند، خواهان پیگیری این مساله و برگرداندن تغییرات جدول رده‌بندی روی سایت این سازمان شده‌اند.

روز گذشته(یکشنبه) مهدی تارتار سرمربی پیکان تهران نیز بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان نسبت به این موضوع گلایه کرد و اعتقاد داشت تغییر در جدول رده‌بندی توسط سازمان لیگ فوتبال روحیه شاگردانش را قبل از مسابقات پایین آورده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzrrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مربی نساجی: امیدوارم اتفاقات خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان برای ما رقم بخورد