تاریخ انتشار: 1400/04/11 14:58
کد خبر: 37067

مددی: اعتراض گل‌محمدی و مجیدی یکسان بود؟

مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به یکسان نبودن برخوردهای داوران و دستگاه های قضایی برای باشگاهش و پرسپولیس گلایه کرد.
مددی: اعتراض گل‌محمدی و مجیدی یکسان بود؟

 احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، با انتقاد از رفتارهای دوگانه داوران، اظهار کرد: شب گذشته با وجود اینکه بعد از اعلام اسامی داور بازی استقلال و آلومینیوم، به انتخاب این داور اعتراض کردیم، متاسفانه بازهم عملکرد ضعیفی را از تیم داوری شاهد بودیم. داور بازی گل سالم ما را نگرفت و وقتی آقای مجیدی به داور انتقاد کرد و حتی به او و دستیارانش خواست فیلم اشتباهشان را نشان دهد، با کارت زرد جریمه شد.


او افزود: اینکه آقای مجیدی بابت یک اعتراض مودبانه با کارت زرد جریمه شود و یحیی گل‌محمدی هم بابت آن رفتار فقط یک کارت زرد بگیرد، نمونه آن رفتار دوگانه است که به آن اشاره کردم. در آن بازی پنالتی واضح روی بازیکن گل‌گهر رخ داد و داور آن را بیرون از محوطه اعلام کرد. بر اساس تصاویر تلویزیونی معلوم بود که داور چهارم به داور بازی می‌گوید خطا در داخل محوطه بوده که آقای گل‌محمدی با فریادهایش بر سر داور مانع از تغییر نظر داور شد. فکر می‌کنم این رفتار اگر توسط آقای مجیدی انجام می‌شد، او نه تنها اخراج می‌شد، بلکه به احتمال زیاد بلافاصله به کمیته انضباطی دعوت و با حداقل ۲ جلسه محرومیت روبه‌رو می‌شد.


مدیرعامل استقلال اضافه کرد: این رفتارهای دوگانه و متناقض صدای بسیاری از تیم‌ها را درآورده و باید واقعا فکری در این رابطه شود. بی تردید با تبعیض و رفتارهای دوگانه نه تنها تنور لیگ داغ نمی‌شود بلکه موجودیت لیگ برتر و رقابت واقعی در آن زیر سوال می‌رود.


مددی در پایان درباره شکایت باشگاه استقلال از کنعانی‌زادگان، گفت: متاسفانه ادبیات استفاده شده از این بازیکن هتاک در آن کلیپ، نشان دهنده مسائل زیادی است. اول اینکه برای من سوال است که این بازیکن که یک سالی را هم در استقلال بوده و نان و نمک این باشگاه را خورده، چطور انقدر راحت هتاکی کرده و آیا چنین بازیکنی اصلا استحقاق پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی فوتبال ایران را دارد؟ نکته بعدی اینکه باشگاه استقلال روز شنبه از این بازیکن در سه نهاد کمیته اخلاق، انضباطی و دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت خواهد کرد. مطمئنا نه فقط هواداران استقلال بلکه همه هوادارانی که حساب فحاشی را از ورزش جدا می‌دانند، خواهان محرومیت این بازیکن هستند. آقای غلامپور به دلیل درگیری‌های در دربی ۲ جلسه محروم شد و منتظریم ببینیم حکم این فحاشی چه خواهد بود و در این راه حتی ذره‌ای از حقوق هوادارانمان کوتاه نمی‌آییم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqwgn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی؛ مهره کلیدی یحیی در سوپرجام