تاریخ انتشار: 1400/04/14 15:20
نصرتی:
کد خبر: 36943

از تک به تک بازیکنانم راضی هستند

محمد نصرتی گفت:از تک به تک بازیکنانم و جوانان تیمم راضی هستم.
از تک به تک بازیکنانم راضی هستند

محمد نصرتی پس از تساوی یک - یک پارس جنوبی جم مقابل چوکا تالش گفت: خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده بودیم و تلاش زیادی کردیم تا بچه‌ها را با انگیزه بالا راهی این مسابقه کنیم. با توجه به شرایط جدول و اینکه شانس صعود و خطر سقوط را حس نمی‌کنیم، هدف‌مان ارائه بازی باکیفیت به دور از استرس بود. مطابق آنالیزی که انجام دادیم، به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع بودیم.

وی با اشاره به غیبت چند بازیکن تأثیرگذار پارس جنوبی عنوان کرد: پنج بازیکن اصلی خودمان را در اختیار نداشتیم و با بازیکنان زیر 20 سال وارد زمین شدیم. بدون اغراق باید بگویم اگر بازیکنان‌مان فرصت‌طلب بودند، می‌توانستیم با اختلاف سه گل پیروز شویم. به همه بازیکنان جوانم که از جان و دل بازی می‌کنند، درود می‌فرستم. همه کیفیت بازی و نرخ ایجاد موقعیت‌های ما را دیدند و یادتان باشد من تاوان استفاده از بازیکنان جوان را می‌دهم. کمتر مربی چنین ریسکی را می‌کند.

«از تک تک بازیکنانم راضی هستم و آنها با جان و دل و با شجاعت بازی می‌کنند.» سرمربی پارس جنوبی ضمن بیان این جمله گفت: در کنار کسب نتیجه، به بها دادن به جوانان و پرورش نسلی تازه در فوتبال فکر می کنیم و خیلی خوشحالم که با این بچه‌ها توانسته‌ایم کیفیت بالای خودمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم با دقت بیشتر در کسب نتیجه هم موفق باشیم. ما در دو بازی باقی مانده با تمام توان و جوانمردانه بازی می‌کنیم. پرورش‌یافته مکتب پاس و با همه وجود به دنبال ارائه فوتبال پاک هستم.

نصرتی در مورد قضاوت معین ایزدی خاطرنشان کرد: مقابل بادران در جم شکست خوردیم، اما گفتم داوری خوب بود. در این مسابقه گل صد درصد سالم ما را در نیمه اول آفساید اعلام کردند. چون نه مدعی صعود هستیم و نه خطر سقوط تهدیدمان می‌کند، داوران تصور می‌کنند نباید حق‌مان را بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vqwzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش مربیان پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان به لغو بازی