تاریخ انتشار: 1400/04/16 15:52
کد خبر: 36845

ترکیب منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ به افتخار قعرنشین لیگ و قایدی

در ترکیب منتخب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر ماشین سازی بیشترین سهم را از آن خود کرده است.
ترکیب منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ به افتخار قعرنشین لیگ و قایدی

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای دوشنبه و سه شنبه با انجام هشت دیدار به انجام رسید و پرونده‌اش بسته شد. در این هفته ۱۶ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد تا میانگین ۲ گل به ثبت برسد. چهار تیم میزبان به برتری رسیدند و چهار تیم دیگر هم به تساوی رضایت دادند تا در این هفته شاهد پیروزی هیچ تیم میهمانی نباشیم.

گلر: محمدامین رضایی(ماشین‌سازی)

گلر تیم قعرنشین لیگ موفق شد یک کلین‌شیت را به ثبت برساند و به خوبی از دروازه‌اش مقابل حملات مس رفسنجان مراقبت کند. رضایی مدتها بود چنین عملکردی را از خود به نمایش نگذاشته بود و البته نباید فراموش کرد که او برای بهترین گلر هفته شدن رقیب آنچنانی نداشت.

ترکیب منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ به افتخار قعرنشین لیگ و قایدی

مدافعان: موسی کولیبالی(فولاد خوزستان)، وحید محمدزاده(ذوب‌آهن)، نادر محمدی(پیکان)، سیاوش یزدانی(استقلال)

موسی کولیبالی بدون هیچ اشتباهی در کارهای دفاعی مانع از پیروی تیم صدرنشین لیگ شد. او به خوبی تمام توپ‌های زمینی و هوایی را به کمک هم‌تیمی‌هایش جمع کرد و نمره قبولی را گرفت.

در بازی ذوب‌آهن و سایپا نیز وحید محمدزاده فارغ از گل بسیار مهمی که دوباره برای تیمش به ثمر رساند؛ در کارهای دفاعی نیز نمایش قابل قبولی داشت. با وجود یک یار کمتر ذوب‌آهن حدود ۸۰ دقیقه در دفاع سازمان‌یافته بازی کرد و گل دریافتی هم از روی یک شوت از راه دور بود.

نادر محمدی و رفقایش در تیم پیکان مقابل حملات پردامنه سپاهان سربلند بیرون آمدند و یک امتیاز ارزشمند را در خانه نگه داشتند تا طلایی‌پوشان فرصت صدرنشینی را از دست بدهند. محمدی با پرتاب‌های بلندش زمان زیادی از بازی را به هدر داد تا از این راه نه چندان متعارف هم به تیمش کمک کرده باشد.

در نهایت به سیاوش یزدانی می‌رسیم. مدافع آخر استقلال که در بین هم‌پستی‌هایش کم‌اشتباه‌ترین بازیکن به شمار می‌رود و حالا که چند هفته‌ای است مصدوم نشده توانسته به رکن اصلی خط دفاعی تیم فرهاد مجیدی تبدیل شود. یزدانی مقابل تراکتور هم نمایش بسیار مطمئنی داشت.

ترکیب منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ به افتخار قعرنشین لیگ و قایدی

هافبک‌ها: محمود مطلق زاده(صنعت نفت)، بهمن سالاری(ماشین‌سازی)، احمدرضا زنده‌روح(گل‌گهر سیرجان)، صادق صادقی(شهرخودرو)

یک شوت جذاب و یک بازی کم‌اشتباه با دقت پاس بالا، چیزی بود که محمد مطلق‌زاده در مقابل نساجی مازندران از خود بر جای گذاشت و طبق نمرات متریکایی بهترین بازیکن زمین شد. مطلق‌زاده تلاش بسیار زیادی را در میانه میدان انجام داد.

بهمن سالاری اما یکی از سه ستاره اصلی این هفته بود. یک گل زیبا به ثمر رساند؛ طبق داده‌های متریکایی چهار شوت زد که نیمی از آنها در چارچوب بود و ۲ پاس کلیدی هم برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کرد تا یکی از ارکان اصلی ثبت اولین پیروزی تیم قعرنشین لیگ در نیم‌فصل دوم باشد.

احمدرضا زنده‌روح نقشی غیر قابل انکار در تیم امیر قلعه‌نویی بازی می‌کند. او این بار هم با یکی از ارسال‌های خوب خود باعث شد تا نماینده سیرجان به یک گل ارزشمند دست پیدا کند. زنده‌روح به عنوان رهبر خط میانی به خوبی تیمش را تا لحظه آخر برای رسیدن به پیروزی شوراند.

صادق صادقی جزو بازیکن‌های فانتزی فوتبال ایران است. او با پاس‌های تو در و طلایی خود بارها تیمش را به موقعیت‌های خوب رسانده و این بار هم پاس بسیار خوبش برای حسین مهربان، دفاع تیم سابقش نفت را جا گذاشت و پایه‌گذار تنها گل سه امتیازی نماینده مشهد بود.

ترکیب منتخب هفته بیست و ششم لیگ برتر؛ به افتخار قعرنشین لیگ و قایدی

مهاجمان: مهدی قایدی(استقلال)، یونس شاکری(گل‌گهر سیرجان)

به ثمر رساندن ۲ گل و یورش‌های گاه و بی‌گاه به قلب دفاع تراکتور جای هیچ صحبتی را برای حضور بهترین بازیکن این هفته در ترکیب منتخب هفته بر جای نمی‌گذارد. مهاجم بوشهری آبی‌ها هر کاری که لازم بود را با دفاع پرشورها انجام داد و بار دیگر اثبات کرد کلاس بازی‌اش در ۲۲ سالگی فوق‌العاده بالاست.

یونس شاکری هم دیگر مهاجم کارآمد این هفته بود. او یک گل زد و در خط حمله انرژی فراوانی را طرف کرد تا تیمش به گل دوم دست پیدا کند. شاکری یکی از بهترین فصول خود را در لیگ بیستم پشت سر گذاشته است.

سرمربی: علیرضا اکبرپور(ماشین‌سیازی تبریز)

ماشین‌سازی شگفتی‌ساز این هفته بود. آنها که برای ماندن به چیزی فراتر از معجزه احتیاج دارند با تمام وجود خود به مصاف مس رفسنجان رفتند و بهترین و مقتدرانه‌ترین برد این هفته را به دست آوردند تا ۱۴ امتیازی شوند. تیم علیرضا اکبرپور در این هفته‌ها شریف فوتبال بازی می‌کند و باید به آنها تبریک گفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo8jl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیاباته و شجاعیان، غایبان قطعی استقلال مقابل آلومینیوم