تاریخ انتشار: 1400/04/19 18:11
کد خبر: 36726

انتقاد شبکه سه از سازمان لیگ به دلیل همزمانی بازی استقلال و پرسپولیس

تهیه کننده فوتبال برتر گفت: بسیار عجیب است که با این همه تجربه ساعت مسابقه استقلال و پرسپولیس را سازمان لیگ هم زمان قرار داده است و این باعث نارضایتی مردم می شود و فشار مضاعفی را هم به صدا و سیما برای پخش این بازی ها وارد می کند.
انتقاد شبکه سه از سازمان لیگ به دلیل همزمانی بازی استقلال و پرسپولیس

مهدی هاشمی درباره پخش مسابقه فوتبال تیم‌های استقلال و پرسپولیس با انتقاد از سازمان لیگ اعلام کرد بسیار عجیب است که با این همه تجربه  ساعت مسابقه استقلال و پرسپولیس را سازمان لیگ هم زمان قرار داده است و این باعث نارضایتی مردم می شود و فشار مضاعفی را هم به صدا و سیما برای پخش این بازی ها وارد می کند.

وی ادامه داد: از چند روز قبل خطا بودن این برنامه ریزی را به صورت رسمی و مکتوب و همچنین در مذاکره با مسئولین فدراسیون فوتبال متذکر شدیم لکن اصلاح لازم انجام نشد و دلیل قانع کننده هم ذکر نشد با این حال فوتبال برتر در کنار هواداران پرسپولیس و استقلال باقی خواهد ماند و با هماهنگی انجام شده بازی پرسپولیس در برهه هم زمانی با استقلال از رفتن شبکه ورزش پخش خواهد شد و بلافاصله پس از اتمام بازی استقلال نیمه دوم بازی  پرسپولیس روی آنتن شبکه ۳ خواهد رفت.

هاشمی تاکید کرد: ضمناً صحنه های حساس بازی پرسپولیس در زمان همزمانی این دو بازی برای مردم پخش خواهد شد.
این بی نظمی سازمان لیگ باعث به هم خوردن نظم کنداکتور شبکه ورزش برای پخش بازی تیم ملی جوانان بسکتبال و بازی سپاهان با صنعت نفت آبادان نیز خواهد شد.

وی در پایان گفت: اینکه بی نظمی و عدم برنامه ریزی سازمان لیگ اینطور باعث به هم ریختن برنامه های شبکه های مختلف تلویزیون بشود محل اشکال و انتقاد است و ضروری است وزارت ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال تدبیری بیندیشند.ضمنا اگر همین الان هم سازمان لیگ زمان بازی را اصلاح کند علی رغم همه دشواری‌ها شبکه ۳ همه همکاری لازم را خواهد کرد.

به گزارش فارس، همچنین میثم فضلعلی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما در نامه ای خطاب به رئیس سازمان لیگ کشور تقاضا کرده که ساعت پخش مسابقات جا به جا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dmng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حکیمی: بعید می‌دانم دیدار دوستانه‌ی دیگری داشته باشیم
فردا برای سومین بار تست کرونا خواهیم داد