تاریخ انتشار: 1400/04/20 16:08
کد خبر: 36670

زمان عمل جراحی مدافع تراکتور مشخص شد

مدافع تیم فوتبال تراکتور برای مداوای زانوی مصدوم خود عمل جراحی می ‌کند.
زمان عمل جراحی مدافع تراکتور مشخص شد

پیمان کشاورز، درباره آخرین وضعیت خود پس از مصدومیتش در بازی با استقلال اظهار داشت: MRI خود را به 3-2 پزشک نشان دادم که نظر آنها روی پارگی رباط صلیبی بود. به همین دلیل اکنون برای عمل جراحی آماده می‌شوم. البته به دلیل خونریزی داخلی زانویم پزشکان گفته‌اند 3-2 هفته صبر کرده و سپس عمل کنم.در حال حاضر تا زمان عمل جراحی می‌خواهم پای خود را مقداری تقویت کنم.

وی ادامه داد: با این حساب ادامه مسابقات این فصل را از دست می‌دهم و امیدوارم با توجه به قرارداد چهار‌ساله ام با باشگاه تراکتور دست‌کم از نیم فصل دوم سال آینده بتوانم برای این تیم بازی کنم. البته از الان نمی‌توان درباره این موضوع قطعی صحبت کرد و باید دید پس از عمل جراحی‌ام چه اتفاقی می‌افتد.

مدافع تراکتور درباره برتری این تیم مقابل گل‌گهر اضافه کرد: خدا را شکر تیم‌مان جان گرفته و همه باانگیزه کار می‌کنند. خودم هم خیلی انگیزه داشتم و می‌خواستم در دیدار با استقلال خود را نشان بدهم اما نشد و این مصدومیت برای من اتفاق افتاد. 

کشاورز درباره شانس تراکتور برای کسب سهمیه آسیا گفت: توکل کل تیم به خدا است. با بردن بازی با گل گهر هم امیدمان افزایش یافت. سه دیدار سخت پیش رو داریم اما امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم تا دل طرفداران تراکتور و مردم خوب آذربایجان شاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj99e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بنگر چگونه به فوتبال برگشت؟

خوشه طلایی با بیاتلو در مسیر پیشرفت
امید به صعود همچنان زنده است؛