تاریخ انتشار: 1400/04/20 18:29
کد خبر: 36663

باز کردن پنجره استقلال اولین تلاش هیات مدیره تازه‌وارد آبی‌ها

هیات مدیره تازه وارد باشگاه استقلال در اولین اقدام خود قصد دارند پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌پوشان را باز کنند.
باز کردن پنجره استقلال اولین تلاش هیات مدیره تازه‌وارد آبی‌ها

شیخ ‌ دیاباته مهاجم اهلی مالی استقلال با روزهای  اوجش فاصله زیادی دارد، وی در لیگ گذشته یکی از ستون‌های اصلی استقلال بود؛ بازیکنی که در خط حمله این تیم گل‌های حساسی را به ثمر رساند و در پایان توانست کفش طلا را از آن خود کند.

در لیگ بیستم وضعیت فنی این بازیکن با افت فاحشی روبرو شد و در این فصل بیشتر بازی‌های استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داد.

دیاباته که مدت‌ها حقوق خود را دریافت نکرده‌ با آبی‌پوشان وارد چالش جدی شده است؛ وی از آبی‌پوشان به فدراسیون بین‌المللی فوتبال شکایت کرد و کمیته انضباطی (فیفا) ۴۵ روز فرصت داد تا مطالبات این بازیکن پرداخت شود، در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.

در اسنادی که منتشر شده است، در نامه اولیه به باشگاه استقلال که در شورای حل اختلاف حق به دیاباته داده شده، به این موضوع اشاره شده است که این بازیکن حقوق ماهانه ۳۵ هزار دلاری خود به علاوه مبلغ دیرکرد و جریمه را در این مدت دریافت نکرده است.

باز کردن پنجره استقلال اولین تلاش هیات مدیره تازه‌وارد آبی‌ها

امروز باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد؛ کاظم قیم معاون بین‌الملل آبی‌پوشان در واکنش به این موضوع اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال فورا بعد از پرداخت پول باز خواهد شد و مجموع این دو شکایت نیز حدود ۵۰ هزار دلار است.

وی افزود: شکایت آقای دیاباته مربوط به آذرماه سال ۱۳۹۹ است که وی در آن زمان تمامی مطالبات خود را دریافت کرده بود و دلیل طرح شکایت نیز دریافت جریمه دیرکرد پرداخت حقوق به مبلغ ۱۸۰ هزار دلار بود که در نهایت با لایحه دفاعیه باشگاه این رقم به نزدیک به ۲۰ هزار دلار تقلیل پیدا کرد و حکم صادره نیز جهت پرداخت این عدد است.

امروز احمد مددی درباره پرونده دیاباته و لکیچ با اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به صحبت پرداخت و قرار بر این شد تا پایان تیرماه مطالبات آنها پرداخت شده تا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozvvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جدید؛ ارزان‌ترین بازیکن استقلال!
بازیکن ا