تاریخ انتشار: 1400/04/22 17:12
کد خبر: 36585

دومین خرید بزرگ منچستریونایتد در آستانه نهایی‌شدن

به نظر می رسد که رفته‌رفته منچستریونایتد به جذب رافائل واران نزدیک و نزدیک تر می شود.
دومین خرید بزرگ منچستریونایتد در آستانه نهایی‌شدن

به نظر می‌رسد که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی تمام توان خود را برای تقویت تیم اوله گنار سولسشر به کار بگیرد و در همین راستا آنها در اولین اقدام خود طی روزهای گذشته جذب جیدون سانچو را نهایی کردند.

 

بعد از نهایی شدن جذب جیدون سانچو توسط شیاطین سرخ، رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که باشگاه منچستریونایتد تمام تمرکز خود را روی تقویت خط دفاعی خود قرار داده و شایعات حاکی از آن است که گزینه اول آن ها برای تقویت این بخش از زمین کسی نیست به جز مدافع فرانسوی رئال مادرید یعنی رافائل واران.

 

 

از طرفی برخی گزارش های منابع معتبر حکایت از آن داشته که رافائل واران با منچستریونایتد به توافق شخصی دست یافته و تنها موافقت رئال مادرید باقی‌مانده تا دومین خرید تابستانی بزرگ شیاطین سرخ قطعی شود.

 

اما اکنون اسپورتس گزارش جدیدی را منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه رئال مادرید رسماً اجازه مذاکره منچستریونایتد با رافائل واران را اعلام کرده و در صورتی که توافق بین آنها نهایی شود آنگاه دو باشگاه نیز با یکدیگر مذاکرات پایانی را انجام خواهند داد. در واقع شواهد حاکی از آن است که رافا واران به یونایتد بسیار نزدیک شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqv7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچستریونایتد جدی تر از قبل به دنبال واران