تاریخ انتشار: 1400/04/23 15:48
کد خبر: 36549

انتقاد و گلایه از صدا و سیما در جلسه هماهنگی دربی

در جلسه هماهنگی دربی پایتخت انتقاداتی نسبت به صدا و سیما مطرح شد.
انتقاد و گلایه از صدا و سیما در جلسه هماهنگی دربی

 به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و استقلال در چارچوب دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲ در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد که در جریان آن، با توجه به حضور نماینده سازمان صدا و سیما، انتقادها و گلایه‌هایی نسبت به عملکرد این سازمان مطرح و خواسته شد که منتقل گردد.

ریاست جلسه هماهنگی بر عهده غلامرضا سلیمانی ناظر مسابقه بود. سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات، روشنک مسئول برگزاری جام حذفی، سعید بطحایی ناظر داوری و نمایندگان دستگاه‌های مختلف درگیر با این بازی، از حاضران در این جلسه بودند. از پرسپولیس نیز افشین پیروانی و علیرضا اشرف مدیران تیم و رسانه‌ای حضور داشتند.

این نشست با تاکید بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی با توجه به قرار داشتن تهران در وضعیت قرمز آغاز شد. در ادامه، رنگ‌بندی لباس‌ها مشخص شد که برای دو تیم یکدست قرمز و آبی بود و در این بین، دروازه‌بان‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب مشکی و زرد می‌پوشند.

در این جلسه، نماینده سازمان صدا و سیما نیز حضور پیدا کرد. با توجه به این حضور در ابتدای امر، نسبت به غیبت نماینده این سازمان در جلسات قبلی برای انجام هماهنگی و انتقال موارد، مورد اعتراض قرار گرفت. در ادامه، از سوی حاضران در جلسه نسبت به پاره‌ای اتفاقات در بازی‌های قبلی و همچنین عملکرد چند برنامه تلویزیونی انتقاد شد.

از موارد مطروحه این بود که عوامل صدا و سیما بعضا در جریان مسابقات و پس از آن در جایگاه‌های خود مستقر نیستند. همچنین در کنار زمین، برخلاف ضوابط و قوانین، برای مصاحبه سراغ مربیان و بازیکنان می‌روند. در جریان این نشست، همچنین از روال در پیش گرفته شده توسط یکی از برنامه‌ها که از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تا باشگاه‌ها را مورد هجمه قرار می‌دهد، انتقاد و خواسته شد که مسائل مطروحه به مقام‌های ذیربط در سازمان صدا و سیما منتقل شود.

دربی 96 در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 19:50 فردا برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bl5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی دیگر به بازی پرسپولیس و تراکتورسازی