تاریخ انتشار: 1400/04/23 16:38
کد خبر: 36547

نظمی: تراکتور نیاز به آرامش دارد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: در سه دیدار باقی مانده، آرامش خیلی برای تراکتور مهم است و این آرامش را باید هواداران به تیم القا کنند.
نظمی: تراکتور نیاز به آرامش دارد

 جمشید نظمی درباره برنامه‌های باشگاه تراکتور برای فصل آینده اظهار داشت: با توجه به اینکه قرارداد برخی از بازیکنان کنونی در پایان فصل به اتمام می‌رسد، در حال برنامه‌ریزی و رایزنی هستیم تا ان‌شاءالله یک تیم خوب و قدرتمند در شأن نام تراکتور ببندیم و حضور پُرقدرتی در مسابقات فصل آینده داشته باشیم.

* نباید مقابل النصر با دست بسته وارد زمین شویم

وی درباره تدارک تیم تراکتور برای دیدار مقابل النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:‌ این دیدار در شهریورماه و پیش از شروع فصل آینده برگزار خواهد شد که برای باشگاه از اهمیت خاصی برخوردار است. در این راستا، روز گذشته «ستاد لیگ قهرمانان آسیا» در باشگاه تشکیل شد که طی آن، برای دیدار مقابل النصر عربستان برنامه‌ریزی صورت گیرد. همچنین قرار است بحث‌های آنالیزی و هم فکری انجام شود تا در این مسابقه، دست بسته وارد زمین نشویم. می‌خواهیم با آمادگی قبلی و شناختی که از حریف داریم، نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

* در حال حاضر امکان جذب بازیکن خارجی وجود ندارد

مدیرعامل تراکتور درباره احتمال جذب بازیکن خارجی گفت: هواداران درخواست‌های زیادی در این مورد دارند، اما آنها باید بدانند که جذب بازیکن و مربی خارجی همچنان ممنوع است و این امکان برای هیچ تیمی وجود ندارد. چون فعلاً جذب بازیکن و مربی خارجی ممکن نیست، پس فعلاً به این مورد فکر نمی‌کنیم. البته برخی اخبار غیررسمی در مورد رفع ممنوعیت جذب خارجی‌ها مطرح می‌شود که ما نگرشی به این موضوع داریم، اما باید منتظر ابلاغ فدراسیون فوتبال باشیم. ما این موضوع را فقط در حد شایعه شنیده‌ایم، اما این اخبار به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند معیار عمل ما باشد.

* برای پیراهن‌های‌مان دنبال طرح انحصاری تراکتور هستیم

نظمی درباره پیراهن‌های فصل آینده تراکتور توضیح داد: پیش از این هم برای کیت‌های امسال ایراداتی از سوی هواداران وارد می‌شد که این پیراهن را تیم‌های دیگر هم می‌پوشند. تغییر پیراهن‌های ما در میانه فصل رخ داده بود که این موضوع امری اجتناب‌ناپذیر به حساب می‌آمد. به همین خاطر و برای اینکه طرح اختصاصی و انحصاری خودمان را داشته باشیم، به‌صورت فراخوان عمومی برای طراحی پیراهن‌های فصل آینده از هواداران کمک خواستیم. آنها خودشان هم برای کمک به باشگاه اعلام آمادگی کرده بودند.

وی افزود: در حال جمع‌آوری طرح‌ها هستیم تا طرح پیراهن‌های ما توسط هواداران انتخاب شود. ان‌شاءالله بهترین طرح برای پیراهن تراکتور در فصل آینده انتخاب شود. با اسپانسر هم صحبت کردیم تا این طرح، انحصاری باشگاه تراکتور باشد و آنها به هیچ وجه حق واگذاری این طرح به تیم و یا باشگاه دیگری را ندارند.

* لوگوی کنونی تراکتور از سوی ثبت شرکت‌ها رد شده است

مدیرعامل تراکتور درباره دلیل تغییر لوگوی این باشگاه گفت: در مورد تغییر لوگو فضاسازی‌هایی انجام می‌شود، اما لوگوی کنونی باشگاه تراکتور با اشکالات طرحی مواجه است که به همین خاطر از سوی ثبت شرکت‌ها رد شده و امکان ثبت آن وجود ندارد. در این راستا تصمیم گرفتیم از فرصت به دست آمده استفاده کنیم و پیش از آماده شدن لباس‌ها و ملزومات باشگاه برای فصل آینده، طرح کیت و لوگوی باشگاه را مشخص کنیم.

نظمی ادامه داد: فرصت به دست آمده، بهترین فرصت برای تغییر لوگو بود که طراحی آن را هم به هواداران سپردیم. لوگو باید در ثبت شرکت‌ها به نام باشگاه تراکتور ثبت شود که در غیر این صورت، همه می‌توانند از آن استفاده کنند. حتی اگر یک باشگاه دیگر از این لوگو استفاده کند، ما قانوناً نمی‌توانیم هیچ اقدامی انجام بدهیم. ثبت لوگوی جدید، نیازمند اصلاح آن است و از هواداران خواهش می‌کنم در این کار به باشگاه کمک کنند. به جای اینکه فضاسازی منفی درباره این کار انجام بگیرد و جو تیم و باشگاه را تحت تأثیر قرار بدهند، از هواداران خواهش می‌کنم که کمک کنند و تحت تأثیر این حرف‌ها قرار نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: لوگوی کنونی اشکال دارد و از طرف ثبت شرکت‌ها هم تایید نشده است. ما قبل از فصل آینده یک دیدار در لیگ قهرمانان آسیا داریم و به همین خاطر زمان‌مان نسبت به سایر باشگاه‌ها کمتر است. ما نیاز داریم که زودتر طرح لباس‌ها و لوگو را تحویل اسپانسر بدهیم. پس مقطع کنونی بهترین زمان برای آماده‌سازی لوگو و طرح لباس‌هاست. برخی‌ها نسبت به مشکلات این لوگو آگاهی ندارند.

* حاشیه‌سازی و مانع‌تراشی کار هوادار نیست 

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: ان‌شاءالله با کمک هواداران، یک لوگوی زیبا برای باشگاه تراکتور طراحی شود. ما می‌خواهیم هوادار با نظر و ایده خود به باشگاه محبوبش کمک کند. اگر هواداران می‌خواهند در جهت بهبود وضعیت تیم و باشگاه کمک کنند، اکنون زمان این همراهی است. حاشیه‌سازی و مانع‌تراشی، کار هوادار نیست و کسی که این اقدامات را انجام می‌دهد، به ضرر تراکتور کار می‌کند که نمی‌توانیم نام هوادار را بر روی این افراد بگذاریم. از هواداران می‌خواهم که کمک کنند و لوگو و طرح پیراهنی که دوست دارند را سال آینده در تیم‌شان ببینند.

خجالت می‌کشم به زنوزی زنگ بزنم و بگویم امروز هم محکومیت سنگین با مبلغ کلان به ما ابلاغ شد

نظمی افزود: انتظاری که از هواداران داریم، حمایت از تیم‌شان است. هیچ تیمی به بزرگی تراکتور بدون مشکل نیست و حواشی هم این مشکلات را دوچندان می‌کند. برخی مشکلات از گذشته منتقل شده و من گاهاً برای تماس با زنوزی برای مسائل مختلف مانند درخواست یک سری مبالغ خجالت می‌کشم. در برخی پرونده‌ها محکوم شده‌ایم و خجالت می‌کشم که مدام به مالک محترم باشگاه زنگ زده و بگویم: امروز هم یک محکومیت سنگین با فلان مبلغ کلان به باشگاه ابلاغ شد که باید آن را پرداخت کنیم.

* از هوادار کمک مالی نمی‌خواهیم بلکه باید از لحاظ روانی تیم را تقویت کنند

وی در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور خطاب به هواداران تصریح کرد: مالک باشگاه، بنده، عوامل، کادر فنی و مجموعه تلاش می‌کنیم وضعیت را سروسامان بدهیم و برای فصل آینده یک تیم بی حاشیه و بدون مشکل آماده کنیم. این مشکلات با اتحاد قابل حل است و همه باید دست‌به‌دست هم بدهیم.  می‌دانم که هواداران برای کمک به تراکتور از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند، اما ما از آنها کمک مالی نمی‌خواهیم و انتظار داریم در این شرایط از نظر روانی تیم را تقویت کنند.

* باید به هواداری کسی که خلاف جهت القای آرامش به تراکتور حرکت می‌کند شک کرد

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: در این مقطع با کمبود بازیکن مواجه هستیم، در هفته‌های پایانی قرار داریم و نتایج برای‌مان مهم است. در سه دیدار باقی مانده، آرامش خیلی برای تراکتور مهم است و این آرامش را باید هواداران به تیم القا کنند. هر کسی که در راستای القای آرامش به تیم کار کند، هوادار واقعی است، اما اگر کسی خلاف آن حرکت کرد، باید در هواداری او شک کنیم. هوادار در جهت تقویت تیم تلاش می‌کند و از تک‌تک آنهایی که در فضای مجازی و به شکل‌های مختلف از تیم حمایت می‌کنند و خود را در کنار تراکتور قرار می‌دهند، تقدیر و تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله همچنان به حمایت‌های خود ادامه بدهند تا نتایج آن را در زمین شاهد باشیم.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkam6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست میزبانی آبی ها از الهلال، جنجال برانگیز شد