تاریخ انتشار: 1400/04/23 16:44
کد خبر: 36546

بیانیه تند باشگاه ذوب آهن؛ ‌دوران هوچی گری در فوتبال به پایان رسیده

باشگاه ذوب آهن اصفهان نسبت به برخی اتفاقات افتاده نسبت به این باشگاه واکنش نشان داد.
بیانیه تند باشگاه ذوب آهن؛ ‌دوران هوچی گری در فوتبال به پایان رسیده

باشگاه ذوب آهن اصفهان طی مطلبی که به شرح ذیل می باشد، نسبت به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.

ذوب آهن

بهانه بود که سازم ترانه‌ای

تا که سر کنم غزل ناشیانه ای

 دوران هوچی گری در فوتبال به پایان رسیده

باتوجه به سخنان سخیف و به دور از ادب و انصافی که پس از دیدار تیمهای ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان در برخی رسانه ها مطرح گردید علیرغم رویه صبر و سکوتی که در سالهای اخیر پیرامون اینگونه ادعاها در پیش گر فته ایم توضیحاتی چند  جهت روشن شدن افکار عمومی وهوادران عزیز باشگاه و طرفداران فوتبال پاک در کشور مان ارایه خواهیم داد:

 نخست اینکه هر ناظر بی طرفی با بررسی  نتایج اخیر تیم نفت مسجدسلیمان اذعان خواهد داشت که این تیم در ده بازی گذشته خود دو برد، دو مساوی و شش باخت داشته که سه باخت آن پی در پی بوده! آیا بازیکنان این تیم با تیم نساجی هم در هفته نوزدهم تبانی کرده بودند که نفت با نتیجه 2بر صفر در خانه خود متحمل شکست شد!؟؟ یا هفته هجدهم که دو بر یک مقابل پر سپولیس تیم بازنده میدان بود!؟ یا دوبر صفر در مقابل فولاد ؟سوال ما از مربی نفت مسجدسلیمان که پس از سومین باخت خود در هفته های اخیر این چنین بی پروا به بازیکنان تیم خودش و بقیه تهمت می زند این است که در مورد بازی های مذکور چه جوابی دارد ؟

photo_2021-07-14_17-12-32

 به گفته کارشناسان فوتبال وی  در طی 16 دیدار از لیگ بیستم هم نیز نتوانست انتظارات را بر آورده کند  ؛ایشان بهتر است به جای هیاهوی بسیار برای هیچ!  به فکر دفاع از کیان و آبروی تیم ریشه دار شهر اولین‌ها باشد و با فریادهای بیهوده نگاه  هواداران و مردم  مظلوم و نجیب مسجدسلیمان را از اشتباهات فاحش فنی خود به جای دیگری منحرف نسازد.

تیم فوتبال و باشگاه ریشه دار ذوب آهن  اصفهان و هواداران فهیم آن ، در طول ۵۳ سال قدمت پر افتخار خود همیشه پرچمدار اخلاق و جوانمردی بوده و خواهد بود و خود مکتبی  ، برای اخلاق مداری و جوانمردی است

روابط عمومی وامور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yj9my

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب معاوضه مدافع ذوب آهن با هافبک سپاهان