تاریخ انتشار: 1400/04/23 23:06
کد خبر: 36527

نکونام: دیدار با سپاهان سخت و سنگین است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است تیمش فردا در شرایط متفاوتی مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.
نکونام: دیدار با سپاهان سخت و سنگین است

 جواد نکونام سرمربی فولاد در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ابتدا باید درگذشت پیشکسوت فوتبال خوزستان آقای فرتوت اهوازی را به جامعه بزرگ فوتبال خوزستان و خانواده محترم مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم که خداوند به خانواده و بازماندگان صبر بدهد.

سرمربی فولاد در خصوص دیدار فردا مقابل تیم سپاهان نیز گفت: به هرحال می‌دانیم سپاهان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است، همیشه جایگاه این تیم بالای جدول بوده، برای کسب جام می‌جنگد و مدعی قهرمانی است. سپاهان همیشه سعی می‌کند بهترین بازیکنان را داشته باشد و ساختار و شکل باشگاهی آن‌ها واقعا فوق‌العاده است و به این مجموعه تبریک می‌گویم. امیدوارم که فردا برابر این تیم خوب و باکیفیت بتوانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: ما با سپاهان در لیگ هم بازی کرده‌ایم، دیدار سخت و سنگینی بود. مثل تمامی مسابقات، بازیکنان ما می‌دانند که تمرکز ما بر فوتبال خودمان است. می‌دانیم فردا بازی سخت و سنگین دیگری برای ما برابر تیم خوب سپاهان است و خوشحالیم از اینکه با چنین تیمی بازی خواهیم کرد، امیدواریم که بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را ارائه بدهیم و ان‌شاءالله نتیجه بگیریم.

سرمربی فولاد در انتها گفت: دیدار فردا حذفی است، قطعا شرایط مسابقات حذفی با لیگ فرق می‌کند و شرایط برای هر دو تیم متفاوت است. تمام تمرکز تیم ما و بازیکنان روی این است که بهترین عملکرد را مثل تمام مسابقات داشته باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم موفقیت برسیم در برابر تیم خوب سپاهان که کیفیت شان را در لیگ و جام حذفی نشان داده‌اند و در پایان امیدوارم که بازیکنان ما با تمام تمرکز وارد زمین شوند که ان‌شاءالله بتوانیم به موفقیت برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qnbw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قوچان نژاد این بار ناجی زوله نشد