تاریخ انتشار: 1400/04/24 15:47
کد خبر: 36500

دورتموند پیشنهاد چلسی برای جذب هالند را رد کرد

باشگاه بوروسیا دورتموند به پیشنهاد قهرمان اروپا برای به خدمت گرفتن ستاره نروژی این تیم پاسخ منفی داد.
دورتموند پیشنهاد چلسی برای جذب هالند را رد کرد

 شبکه تلویزیونی «اسکای آلمان» مدعی شد باشگاه بوروسیا دورتموند اولین پیشنهادی را که چلسی برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند به این باشگاه آلمانی داده، رد کرده است. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه چلسی به دورتموندی‌ها پیشنهاد داده‌اند حتی حاضر هستند تامی آبراهام یا کالوم هادسون اودوی را نیز وارد این معامله کنند، اما دورتموند مصمم به حفظ مهاجم 20 ساله خود است.

 هالند که مورد توجه باشگاه‌های بزرگی همچون بارسلونا، رئال مادرید، منچسترسیتی، منچستریونایتد و لیورپول هم هست، در قراردادش با دورتموند بند فسخی 75 میلیون یورویی دارد که تابستان آینده قابلیت فعال شدن را دارد.

مشتریان این ستاره نروژی امیدوار هستند بتوانند دورتموند را در این تابستان برای فروش ارلینگ متقاعد کنند، اما مدیران این باشگاه آلمانی که اخیراً جیدون سانچو را به منچستریونایتد فروختند، نمی‌خواهند همزمان ستاره دیگری را از دست بدهند.

مینو رایولا مدیر برنامه‌های هالند که در سال 2016 از انتقال پوگبا به منچستریونایتد از یوونتوس 27 میلیون یورو حق کمیسیون گرفته بود، حالا امیدوار است بتواند در ازای انتقال مهاجم نروژی دورتموند حق کمیسیونی 40 میلیون یورویی نصیبش شود.

هالند که ارزش کنونی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات 130 میلیون یوروست و تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در 59 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 57 گل زده را هم به ثبت رسانده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rkom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات گریزمان درخصوص دلیل ماندنش در اتلتیکو مادرید