تاریخ انتشار: 1400/04/25 19:38
کد خبر: 36425

سردار از خودی خورد! / سکوت تلخ مدیران باشگاه

باشگاه سردار بوکان با کسب نتایج بسیار ضعیف به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرد.
سردار از خودی خورد! / سکوت تلخ مدیران باشگاه

به گزارش فرتاک ورزشی، سردار بوکان به عنوان یکی از پر هوادار ترین تیم های فوتبال ایران همواره مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی بوده است.

این تیم در سال‌های گذشته تا یک قدمی صعود به لیگ دسته اول پیش رفت اما آن ها فصل گذشته در روز آخر سهمیه خود را حفظ کردند.

اما پس از آن صحبت هایی مبنی بر انتقال سهمیه این تیم به شهر دیگری از استان آذربایجان غربی شنیده می‌شد اما به یکباره هیات مدیره جدید این باشگاه تشکیل شد و از همان روز نخست صحبت از صعود به لیگ دسته اول در بوکان شنیده می شد.

مدیران این باشگاه در اولین اقدام حسین خطیبی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند و با جذب بازیکنان متعدد و صرف هزینه های فراوان بمب‌های نقل و انتقالاتی منفجر می کردند.

اما پس از گذشت چند هفته آن‌ها فهمیدند نه تنها در انتخاب اعضای کادر فنی اشتباه کردند بلکه بازیکنان بی‌کیفیتی به آن‌ها تحمیل شده و برای چنین بازیکنانی باید هزینه های فراوانی نیز تقبل کنند.

صابر میرقربانی پیش از اتمام نیم فصل نخست به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی شد و در نقل و انتقالات شش بازیکن جدید جذب باشگاه شد تا نتایج ضعیف گذشته توسط میرقربانی و شاگردانش جبران شود.

بوکانی ها در نیم فصل دوم نتایج پر نوسانی کسب کردند و تا آخرین لحظات از مدعیان سقوط محسوب می‌شدند، همچنین جدایی تعدادی از بازیکنان مشکلات این مجموعه را چند برابر کرد.

اوج فاجعه برای این مجموعه در دو هفته پایانی برابر تیم‌های شاهین بندر عامری و شهید قندی یزد رقم خورد آن‌ها با دریافت شانزده گل در دو دیدار با آبروی فوتبال غرب کشور بازی کردند و موجب تاسف اهالی فوتبال کشور شدند.

بوکانی ها در آخرین هفته فرید قلندری را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند تا شاید قلندری بتواند ناجی سردار شود اما مشکلات درون باشگاه تا حدی زیاد بود که این شوک نیز جواب نداد تا پر هوادار ترین تیم لیگ دسته دوم با این لیگ وداع تلخی داشته باشد.

پس از سقوط نماینده آذربایجان غربی به لیگ دسته سوم صحبت های فراوان مبنی بر تبانی و وجود شرط بندی در این باشگاه مطرح شد که مدیران سردار هیچ واکنشی نسبت به این موضوعات نشان نمی دهند و گویا آخرین سنگر برای آن‌ها سکوت است.

حال باید از این مدیران این سوال را پرسید که به چه قیمتی موجب نابودی این تیم با ریشه شدید آیا  دلیلی جز ناتوانی خود برای سقوط دارید یا اینکه چگونه می توانید در چشمان هواداران پرشور سردار نگاه کنید.

در هر صورت دیگر نامی به نام سردار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور ندارد و همچنین ورزشگاه خاتم الانبیا بوکان دیگر مملو از تماشاگر نخواهد شد چون مدیران بومی سردار بوکان تیشه به ریشه این باشگاه زدند.

در پایان لازم به ذکر است که طی سال‌های گذشته همواره این مجموعه با مشکلات مدیریتی فراوانی مواجه بوده و همچنین حمایت های لازم از سوی مسئولین استانی و شهرستانی از آن‌ها نشده که قطعاً تمام این مدیران در سقوط سردار بوکان سهیم هستند.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36blj7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مکملی: اگر اشتباه داوری به ضرر ما نبود، ما به جای بازی با داماش در پلی آف به راحتی قهرمان شده بودیم
واکنش مدیررسانه‌ای نیروی زمینی تهران به اشتباهات داوری دیدار پلی‌آف :