تاریخ انتشار: 1400/04/28 17:34
کد خبر: 36298

جدالی حیثیتی؛فکری به استقلال رسید!

فرهاد چه فکری برای نفت خواهد داشت
جدالی حیثیتی؛فکری به استقلال رسید!

از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان، از ساعت 21.15 سه‌شنبه در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که از حساسیت و جذابیت‌های خاصی برخوردار است، بدون شک چهره ویژه این دیدار محمود فکری است، سرمربی اسبق آبی‌ها که آمد و رفتی پرحاشیه به استقلال داشت، حالا بازهم به استادیوم آزادی بازگشته و اینبار در مقابل استقلال روی نیمکتِ نفتی‌های مسجد سلیمان خواهد نشست.

استقلالی‌ها در بعد فنی، در شرایط ایده‌آلی قرار دارند و لا کسب ۷ پیروزی در ۸ مسابقه اخیر، آبی‌ها با فرهاد روزگار خوشی را سپری می‌کنند، اما هنوز هم حواشی دست از سر این تیم برنمی‌دارد و شاگردان فرهاد مجیدی در اعتراض به مشکلات مالی و همچنین مدل برخورد مدیریت این باشگاه با فرهاد مجیدی و تیمش، تمرین دیروز را تعطیل کردند.

از طرف دیگر نفت مسجدسلیمان هم هر سه بازی آخرش را باخته و از 5 بازی آخرش فقط یک امتیاز گرفته است و شرایط چندان خوبی در جدول ندارد و حالا فکری با مسجد سلیمان قطر سقوط را هم حس می‌کند، اما این تیم هم از حواشی بی‌بهره نبوده و در جریان بازی این تیم مقابل ذوب آهن، فکری سه بازیکن را از تیمش کنار گذاشت تا حواشی این تیم به اوج برسد.

استقلال 50 امتیازی تیم سوم جدول است و نفت مسجدسلیمان با 28 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

محمد رضا ولی زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dml6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معارفه سرمربی نفت‌مسجدسلیمان +عکس