تاریخ انتشار: 1400/04/28 23:14
کد خبر: 36282

اختصاصی/ جدال شاگرد و استاد در دومین بازی انتقامی/ چهارمی هم بد نیست!

یکی از حساس ترین بازی های هفته‌ بیست و هشتم دیدار تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک است که این دو تیم برای کسب رتبه‌ چهارمی تلاش می کنند. این مسابقه به جز رسیدن به چهارم جدول، جنگ حیثیتی نیز است که نه منصوریان دوست دارد بازنده باشد و نه کریمی.
اختصاصی/ جدال شاگرد و استاد در دومین بازی انتقامی/ چهارمی هم بد نیست!

بیش از شش تیم این شانس را دارند که با پیروزی در بازی های باقی مانده به رتبه چهارم‌ جدول برسند و منتظر قهرمان جام حذفی بمانند. همانطور که می دانید، قهرمان جام حذفی از بین تیم‌های استقلال، گل گهر، فولاد و برنده ملوان و خیبر خرم آباد معرفی می شود که اگر استقلال یا گل گهر به این عنوان برسند، تیم چهارم لیگ هر تیمی باشد، سهمیه آسیا را می گیرد.

 

 اما به جز بحث گرفتن سهمیه، باید جدال دو مربی و البته‌ حساسیتی که منصوریان به مالک تراکتور دارد را نیز به این مسابقه اضافه کرد که همین باعث می شود، انتظار شاهد یک بازی پر برخورد و جذاب باشیم. این را هم اضافه کنیم که تراکتور به دست همین منصوریان از جام حذفی، حذف شد که قرمز پوشان تبریزی دوست ندارند، لیگ را نیز با دستان "علیمنصور" از دست دهند و به سهمیه احتمالی نرسند.

البته این نکته‌ هم فراموش نشود، منصوریان در آخرین سال بازیگری اش در استقلال چند ماهی شاگرد فیروز کریمی بود که این مسابقه جنگ شاگرد و استاد نیز محسوب می شود. شاگردی که سالهاست مربیگری می‌کند و الان هم برای شکست استادش کلی انگیزه با چاشنی انتقام!  دارد. حال اگر در این بازی آلومینیوم شکست بخورد، تا حدود زیادی باید رسیدن به رتبه چهارمی را فراموش کند و اگر هم تراکتور نتواند در زمین خودش به برتری برسد، آنوقت هفته آینده باید هر طور شده از پرسپولیس امتیاز بگیرد که کار آسانی نیست. به هر حال منصوریان خیلی دوست دارد هر طور شده تیم زنوزی را شکست دهد و انتقام دوم را نیز از او بگیرد که در همان ابتدای لیگ از تراکتور کنارش گذاشت و کلی هم حرف و حدیث بوجود آمد.

به قلم علی مسعودی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jezak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی در دیدار پرهیاهو/ جدال بی سرانجام