تاریخ انتشار: 1400/04/29 22:56
کد خبر: 36232

توقف نفت در آبادان؛ شکست شاگردان فکری در پایتخت و دور شدن دست فولاد از سهمیه آسیا

سه نماینده استان خوزستان در لیگ برتر فوتبال، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با کسب دو تساوی و یک شکست به کار خود پایان دادند.
توقف نفت در آبادان؛ شکست شاگردان فکری در پایتخت و دور شدن دست فولاد از سهمیه آسیا

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور امروز به‌طور همزمان در شهرهای مختلف برگزار شد که سه نماینده خوزستان در شهرهای آبادان و تهران به تقابل با رقبای خود پرداختند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تنها نماینده استان در این هفته بود که در خانه پذیرای حریف خود، مس رفسنجان بود که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر یک مقابل میهمان خود متوقف شد.

گل مس رفسنجان را در این دیدار، فراز امامعلی در دقیقه ۵۴ وارد دروازه میزیان کرد. محمود مطلق‌زاده از صنعت نفت در دقیقه  ۹۰ این دیدار از فاصل ۳۵ متری دروازه نوشی‌صوفیانی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا حیدرپناه  بود و آقایان علیرضا طاهرخانی و حسین سلیمانی وی را در امر داوری این دیدار یاری کردند.

حیدرپناه در این دیدار، طالب ریکانی را از صنعت نفت به دلیل انجام خطا روی سنگربان تیم حریف با کارت زرد خود جریمه کرد. این داور حسن جعفری را از تیم مس در دقایق پایانی با کارت زرد دوم و قرمز جریمه و از بازی اخراج کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، حسین بغلانی، امید خالدی، امید حامدی‌فر، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، امیرحسین فرهادی، فاخر تهامی و رضا خالقی‌فر به مصاف میهمان خود رفت.

در مس رفسنجان نیز، داوود نوشی صوفیانی، عقیل کعبی، مسیح زاهدی، مجید نصیری، مهدی کیانی، میثم نقی‌زاده، محسن آذرباد، حسن جعفری، محمد انصاری، فراز امامعلی، محمد قاضی به تقابل با صنعت نفت پرداختند.

این دیدار در دمای ۴۱ درجه و رطوبت ۷۰ درصدی شهر آبادان برگزار شد.

در طول این دیدار، صدای هواداران غایب تیم صنعت نفت از بلندگوهای تعبیه شده در ورزشگاه طنین انداز بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی،۳۴ امتیاز شد و د مکان دهم جدول باقی ماند.

این تیم در هفته آینده و ماقبل پایانی این مسابقات، روز یکشنبه سوم مردادماه، در اهواز داربی خوزستان را مقابل فولاد خوزستان برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان، دیگر نماینده استان بود که در تلاش برای رسیدن به سهمیه آسیایی، امشب در پایتخت میهمان پیکان بود که شاگردان نکونام، در پایان با تساوی یک بر یک مقابل میهمان خود به تساوی دست یافتند تا سهمیه آسیا برای این تیم دور از دسترس جلوه کند.

نفت مسجدسلیمان نیز امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران رفت که با قبول شکست یک بر صفر مقابل شاگردان فرهاد مجیدی، در مکان سیزدهم جدول باقی ماند.

در هفته آینده این رقابت‌ها، نماینده مسجدسلیمان در خانه پذیرای گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eg5l9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت کاپیتان نفت مسجدسلیمان قبل از دیدار با فولاد