تاریخ انتشار: 1400/05/05 17:19
کد خبر: 35894

شکایت پرسپولیس از باشگاه‌های تبریزی و هیات فوتبال

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس دلیل رد شکایت استقلال از مدافع سرخ‌پوشان را تشریح کرد‌‌.
شکایت پرسپولیس از باشگاه‌های تبریزی و هیات فوتبال

ایمان حسین پور شرف شاد، درباره رد شکایت استقلال از محمدحسین کنعانی زادگان توسط کمیته انضباطی فدراسیون  اظهار داشت: پس از شکایتی که  استقلال علیه این بازیکن در کمیته انضباطی مفتوح کرد، هزینه دادرسی پرداخت نشد. پس از آن، با وجود اخطار رفع نقص به استقلال، این باشگاه بار دیگر هزینه را پرداخت نکرد و به همین دلیل طبق بند ۵ ماده ۲۷ مقررات انضباطی دعوایش علیه مدافع پرسپولیس رد شد.

وی درباره استیناف خواهی پرسپولیس در پرونده حامد لک که سبب محکومیت یک جلسه تعلیقی، جریمه ۵۰ میلیون تومانی وی و باشگاه شده است، توضیح داد: اتفاقاتی در بازی ماشین سازی و پرسپولیس رخ داد که ظاهر امر حکایت از وجود برنامه ریزی برای تحریک حامد لک دارد. رفتار دروازه بان پرسپولیس عکس العملی نسبت به توهین‌ها و تحریک ها بوده است‌. ما هم علیه فیلمبردار، توپ جمع‌کن، تراکتور، ماشین‌سازی و هیات فوتبال آذربایجان شرقی شکایت کردیم.

معاون حقوقی پرسپولیس تصریح کرد: دلیل شکایت ما از تراکتور این است که ادله‌ای به دست آورده‌ایم که مشخص می‌کند توپ جمع کن جزو منتسبین به این باشگاه است. نکته دیگر این است که این فرد در نیمه دوم جای خود را از پشت دروازه پرسپولیس در نیمه اول، به پشت دروازه تیم ما در نیمه دوم تغییر داده و در کل پشت لک بوده است. در شرایطی که جای تمام توپ‌جمع‌ کن ها از ابتدا تا انتهای بازی مشخص و ثابت است و این موضوع باید از هیات فوتبال آذربایجان شرقی و باشگاه ماشین‌سازی پیگیری می‌شد.

حسین پور شرف‌شاد اضافه کرد: به نظر می رسد فیلمبرداری که طبق اطلاعات دریافتی ما جزو فیلمبرداران باشگاه تراکتور بوده، در منطقه ممنوع حضور داشته و آن فیلم را گرفته است. ظاهراً تمام این برنامه ریزی ها سبب شد این اتفاق به ضرر لک شکل بگیرد. حتی توپ‌جمع کن پس از بازی هم در فضای مجازی شروع به توهین کرده و تلاش می‌کند عکس‌العملی بگیرد تا از این طریق در صورت محرومیت لک به پرسپولیس ضربه بزند. 

وی توضیح داد: کمیته انضباطی در رای خود به این مسائل توجه کرد با توجه به شرایطی که سبب عکس‌العمل لک شده، یک جلسه محرومیت وی تعلیقی کرده است. این محرومیت قابلیت استیناف خواهی ندارد اما قطعا برای جریمه ۵۰ میلیون تومانی لک و پرسپولیس استیناف خواهی می کنیم. اگر این برنامه ریزی ها قطعی باشد، مصداق تبانی برای یک امر مجرمانه است و به همین دلیل چنین شکایتی را مطرح کردیم. در نهایت توجه کمیته انضباطی به اینکه رفتار لک یک عکس العمل مقابل رفتاری ناشایست و ناپسند بوده جای تقدیر دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjbgb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه پرسپولیس از مربی استقلال شکایت کرد