تاریخ انتشار: 1400/05/07 17:22
کد خبر: 35784

زنده‌روح: استقلال تیم بزرگی است ولی می‌توانیم آنها را شکست دهیم

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است آنها می‌توانند استقلال را شکست داده و راهی فینال جام حذفی شوند.
زنده‌روح: استقلال تیم بزرگی است ولی می‌توانیم آنها را شکست دهیم

احمد زنده‌روح، در مورد آخرین وضعیت گل‌گهر در آستانه بازی با نساجی اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفتیم روحیه و انگیزه بازیکنان را بالا برده است. در آخرین بازی هم نفت مسجدسلیمان را در زمین خودش شکست دادیم که این برد با توجه به گرمای وحشتناکی که وجود داشت، برای ما بسیار باارزش بود. حالا هم در رده چهارم جدول هستیم و امیدواریم در هفته پایانی شرایط طوری رقم بخورد که سهمیه آسیا را بگیریم.

وی درباره بازی بعدی تیمش مقابل نساجی تصریح کرد: نساجی تیم باکیفیتی است و در هفته‌های اخیر آنقدر خوب نتیجه گرفت که در نهایت در لیگ برتر ماند. ما بازی آسانی در پیش نداریم، ولی در این بازی خانگی محکوم به برد هستیم، چون دوست داریم در جایگاه چهارم قرار بگیریم و برای جام حذفی اطمینان خاطر بیشتری داشته باشیم و با خیال راحت‌تری در این جام بازی کنیم.

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان راجع به حضورش در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر در کنار سروش رفیعی تصریح کرد: خوشحالم که توانستم تا الان برای تیمم مثمرثمر باشم، ولی واقعیت این است که موفقیت تیم از هر چیزی برای من مهمتر است. من پاس دادن را بیشتر از گل زدن دوست دارم و امیدوارم در بازی آخر هم بتوانم پاس گل بدهم و بهترین پاسور لیگ شوم.

زنده‌روح همچنین در مورد دیدار تیمش با استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و اینکه آنها چقدر برای صعود به فینال شانس دارند، خاطر نشان کرد: هر چهار تیمی که به این مرحله رسیده‌اند شانس صعود به فینال را دارند و طبیعتاً هدف ما هم چیزی جز این نیست که به فینال برسیم و قهرمان شویم. استقلال تیم بزرگی است و نتایج خوبی هم در این هفته‌ها گرفته است، ولی من معتقدم که ما می‌توانیم آنها را شکست بدهیم. البته شرایط بازی‌های جام حذفی متفاوت است و باید حواس‌مان باشد که کم اشتباه کنیم. امیدوارم بازی خوبی مقابل استقلال انجام داده و با شکست دادن این تیم راهی فینال شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwdy7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بالاگرفتن کری‌خوانی آبی و قرمز با نقش آفرینی فکری و شکوری