تاریخ انتشار: 1400/05/08 13:49
کد خبر: 35740

آلومینیوم با ۸ غایب مقابل نفت MIS

هشت بازیکن آلومینیوم اراک در دیدار با نفت مسجدسلیمان حضور ندارند.
آلومینیوم با ۸ غایب مقابل نفت MIS

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی امشب آخرین مسابقه فصل را مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار می‌کند که در این دیدار هشت نفر از بازیکنان خود را در اختیار ندارد و به نوعی دست منصوریان خالی است.

 

اراکی‌ها که در چهار مسابقه اخیرشان مغلوب شده و به دنبال برتری و پایان خوش در فصل جاری لیگ برتر هستند، امشب کار چندان راحتی برای تقابل با نفت مسجدسلیمان ندارند چراکه علاوه بر غیبت هشت بازیکن، مقابل حریفی قرار می‌گیرند که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند.

 

 

حسین پورحمیدی، دروازه‌بان و شاهین توکلی، مدافع آلومینیوم بخاطر دریافت اخطار در مسابقه اخیرشان مقابل سایپا و ۴ کارته شدن، در دیدار امروز مقابل نفت مسجدسلیمان جزو فهرست تیم نیستند.

رامتین سلیمان‌زاده، جهانبخش طاهر، میثم مجیدی، محسن ربیع‌خواه، معین عباسیان و حامد پاکدل نیز ۶ بازیکن مصدوم آلومینیوم هستند که نمی‌توانند مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان بروند و در فهرست علیرضا منصوریان جای نگرفته‌اند.

پاکدل، مهاجم آلومینیوم در حالی امروز مقابل نفت مسجدسلیمان غایب است که در سه مسابقه گذشته تیمش هم به دلیل آسیب دیدگی در فهرست حضور نداشته و امروز چهارمین غیبت او در فهرست اراکی‌ها خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9k56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


5 بازیکن سایپا آخرین دیدار فصل را از دست دادند