تاریخ انتشار: 1400/06/09 11:56
کد خبر: 34197

مهاجم پرسپولیس از سپاهان می آید

باشگاه پرسپولیس مذاکره با مهاجم پیشین سپاهان اصفهان را آغاز کرد تا بتواند آخرین خرید تابستانی خود را انجام دهد.
مهاجم پرسپولیس از سپاهان می آید

 باشگاه پرسپولیس با وجود جذب پنج بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی همچنان با درخواست یحیی گل محمدی سرمربی این تیم برای جذب بازیکن خارجی روبرو شده است.

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از ناکامی باشگاه در جذب سجاد شهباززاده که در سپاهان ماند و امین قاسمی نژاد که به استقلال تهران پیوست راضی به جذب حامد پاکدل از آلومینیوم اراک شد اما هدف نهایی او کیروش استنلی مهاجم برزیلی فصل گذشته سپاهان اصفهان است.

یحیی برای جذب این بازیکن جلسات ویژه‌ای نیز با جعفر سمیعی مدیرعامل و مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه برگزار کرد تا آنها را متقاعد به جذب بازیکن خارجی با مبلغ سنگین کند.

کیروش که در لیست مازاد سپاهان اصفهان قرار گرفته به عنوان بازیکن آزاد منتظر دریافت پیشنهاد است تا بتواند فصل آینده را نیز در فوتبال باشگاهی ایران بازی کند.

مهاجم برزیلی مد نظر گل محمدی برای پیوستن به این تیم پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری داده که با مخالفت مدیران پرسپولیس روبرو شده است. جعفر سمیعی در گفتگو با مدیر برنامه‌های این بازیکن خواهان تخفیف ویژه شد تا بتواند او را جذب کند. این در حالی است که کیروش پیشنهاد ۳۰۰ هزار دلاری از تیم دیگر دارد اما فعلا حاضر به عقد قرارداد با آنها نشده است.

پرسپولیس در حالی دنبال جذب کیروش است که طبق قوانین سازمان لیگ فوتبال به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های داخلی و خارجی خود نمی‌تواند او را به خدمت بگیرد. با این حال سمیعی قول‌هایی از مسئولان فدراسیون گرفته تا در صورت جذب کیروش مشکلی برای ثبت قرارداد او نداشته باشد.

گل محمدی از مدیران باشگاه خواسته است کیروش را جذب قطعی کنند تا این تیم بتواند کمبود مهاجم خود را جبران کند و برای ادامه قهرمانی‌هایش در لیگ برتر و رسیدن به رؤیای قهرمانی در آسیا گام بردارد.

پرسپولیس تا ۱۶ شهریورماه فرصت دارد کیروش را به خدمت بگیرد. این باشگاه پس از این تاریخ با ممنوعیت از حضور در نقل و انتقالات به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و خواکین از سوی فیفا محکوم شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36brky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری پرسپولیس مقابل گل گهر در نیمه نخست