تاریخ انتشار: 1400/06/17 18:59
کد خبر: 33764

اظهارات پرسپولیسی سابق در مورد شکست عراق

لوی صلاح حسن بازیکن سابق تیم ملی عراق از دلایل شکست تیم کشورش مقابل ایران گفت.
اظهارات پرسپولیسی سابق در مورد شکست عراق

لوی صلاح حسن، بازیکن عراقی سابق پرسپولیس زمانی که در سال 85 به جمع سرخپوشان اضافه شد، مرد سال 2005 فوتبال عراق بود و 5 گل در 15 بازی ملی زده بود. او در تیم‌های الزوارء و نیروی هوایی بازی کرده و تنها در 8 بازی برای پرسپولیس به میدان رفت و یک گل زد. صلاح حسن حالا در جدید‌ترین صحبت‌هایش با رسانه عربی کورا از دلایل باخت عراق می‌گوید.

 

صلاح حسن گفت: دلیل باخت عراق شرایط بازی و کوتاه بودن دوره آماده سازی برای انجام یک کار بزرگ مثل مقدماتی جام جهانی است. اگر دوره‌ای را که ادووکات سرمربی هلندی با عراق گذراند با دوره اسکوچیچ، مربی کروات تیم ملی ایران را مقایسه کنیم، متوجه می شویم که اختلاف زمان به مربی رقیب این فرصت را داده تا با ابزار و بازیکنان خود آشنا شود؛ از جزئیات تیم و قابلیت‌های فردب بازیکنان و کار تیمی آنها نیز آگاه شود.

 

 وی ادامه داد: این شرایط برای مربی هلندی کاملا برعکس بوده است. او لیستی از اسامی را که توسط کادر فنی دعوت شده بودند در اختیار داشت و در مدت حداکثر 20 روز شناخت نسبی از آنها پیدا کرده بود.

 

مهاجم سابق عراق گفت: باخت مقابل ایران به معنای پایان راه نیست، زیرا مسابقات مقدماتی هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند و کادر فنی برای اصلاح مسیر تلاش می کند و زمان به او اجازه می دهد تا برخی تغییرات را انجام دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p9mkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوستو: بوسنی حتی یک موقعیت هم مقابل ایران نداشت