تاریخ انتشار: 1400/06/22 19:12
کد خبر: 33515

دو غایب بزرگ یوونتوس در اولین دیدار اروپایی

یوونتوس مانند چند بازی گذشته باز هم با فهرستی ناقص به مصاف تیم مالمو سوئد خواهد رفت.
دو غایب بزرگ یوونتوس در اولین دیدار اروپایی

 نام فدریکو کیه زا و فدریکو برناردسکی، دو ستاره ایتالیایی از لیست یوونتوس برای بازی اول این در تیم لیگ قهرمانان مقابل مالمو خارج شده است.  کیه زا بازی هفته گذشته یوونتوس مقابل ناپولی را به دلیل مشکلات عضلانی از دست داده بود و بیانکونری در غیاب او در سومین مسابقه فصل برای دومین بار مغلوب شد.

 

علیرغم اینکه آزمایشات نشان می دهد این بازیکن مشکلی برای قرار گرفتن در ترکیب ندارد، مکس آلگری جانب احتیاط را رعایت کرده و تصمیم گرفت به فدریکو کیه زا استراحت دهد.  این بازیکن صبح امروز جدا از بقیه اعضای تیم در کمپ یوونتوس تمرین کرده و سفر به سوئد و دیدار مقابل مالمو را از دست داد.

 

اما فدریکو برناردسکی امروز در کنار دیگر هم تیمی های خود تمرین کرد و حذف نام او از لیست تیم غافلگیر کننده بود. پائولو دیبالا، خوان کوادرادو، رودریگو بنتانکور، الکس ساندرو و دانیلو، بازیکنان اهل آمریکای جنوبی یوونتوس پس از غیبت در دیدار ابتدای هفته در مقابل ناپولی، می توانند در سوئد برابر مالمو به میدان بروند. یوونتوس شروع بسیار ضعیفی در این فصل سری آ داشته و از سه دیدار اول خود تنهها موفق به کسب یک امتیاز شده است. آلگری امیدوار است بیانکونری در دیداری که حداقل روی کاغذ ساده به نظر می رسد، لیگ قهرمانان را با کسب سه امتیاز آغاز کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozy5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره یوونتوس در یک قدمی بوندس لیگا