تاریخ انتشار: 1400/06/27 20:13
کد خبر: 33280

تیمی عجیب به نام چوکا / سر و صدای رسانه‌ای برای تیمی در حد لیگ سه!

چوکای تالش پس از سقوط از لیگ دسته اول این روزها خود را برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور آماده می کند.
تیمی عجیب به نام چوکا / سر و صدای رسانه‌ای برای تیمی در حد لیگ سه!

به گزارش فرتاک ورزشی، تالشان که یکی از پر هوادار ترین تیم های فوتبال کشور محسوب می شوند فصل گذشته با کسب نتایج بسیار ضعیف بار دیگر راهی لیگ دسته دوم شدند.

در اولین اقدام عجیب این باشگاه محمد رحمان سالاری به عنوان مدیرعامل این مجموعه انتخاب شد که از همان روزهای نخست با اعتراضات هواداران مواجه بود چون وی را در حد نام بزرگ چوکا نمی دانند.

در ادامه با تصمیم مدیر عامل چوکا علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد شخصی که طی سال های گذشته عملکرد چندان مطلوبی نداشته و همواره از تیم‌های لیگ یکی به لیگ‌های پایین‌تر سفر کرده است.

حال پس از گذشت چند هفته از نقل و انتقالات تالشان خریدهای انجام دادند که جز سر و صدای رسانه‌ای چیزی همراه نداشته، اگر به اسامی بازیکنان جذب شده توجه کنید متوجه نام برخی خواهید شد که حتی رزومه بازی در لیگ دسته سوم را ندارند.

نکته بعدی در خصوص این تیم حضور تعداد زیادی بازیکن در تمرینات چوکا است، مربیان این تیم تست گیری های خود را انجام دادند اما حضور این تعداد بازیکن در تمرینات می تواند معنای دیگری داشته باشد.

از تالش شنیده می شود برخلاف ادعاهای ابتدای فصل مدیران این باشگاه بازیکنان جوان و بدون رزومه زیادی از استان های دیگر در تمرینات چوکا دیده می‌شوند اقدامی که حرف و حدیث های زیادی درباره نحوه جذب این بازیکنان مطرح می‌کند.

اگر به تصاویر تمرینات این توجه کنید متوجه وجود تنها یک دست لباس در تمامی تمرینات خواهید شد و حتی شنیده می شود مدیران این باشگاه در تهیه کاور تمرینی نیز ناتوان هستند.

این پایان اتفاقات عجیب این روزهای چوکا نیست بلکه چند بازیکن به دلیل عدم پرداخت به موقع وعده‌های مدیرعامل از حضور در تمرینات خودداری کردند.

باید دید این باشگاه با ریشه با این سبک مدیریتی چه سرنوشتی خواهد داشت آیا چوکا برای همیشه بال های پرواز خود را از دست می‌دهد یا باز هم در آخرین لحظات هواداران این تیم با انرژی مثبت خود چوکا را به پرواز در می آورند.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egxb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر تیم آلومینیوم: برد تراکتور برای ما خیلی مهم بود