تاریخ انتشار: 1400/06/30 13:37
کد خبر: 33147

شهربابک شرایط میزبانی مسابقات دسته اول را ندارد

محمودزاده رئیس سازمان لیگ یک فوتبال کشور: مهمترین مسئله در رد شرایط میزبانی شهربابک، عدم وجود هتل در شهرستان می باشد.
شهربابک  شرایط میزبانی مسابقات دسته اول را ندارد

در سفر امروز رئیس سازمان لیگ یک فوتبال کشور به شهربابک، از زیر ساخت های ورزشی این شهرستان در راستای تائید صلاحیت میزبانی تیم صنعت مس شهربابک در مسابقات فوتبال دسته یک کشور بازدید به عمل آمد.

 

در این بازدید که با همراهی دکتر قشمی مدیرعامل باشگاه مس شهربابک صورت گرفت ، قسمت های مختلف ورزشگاه شهید سلیمانی، به جهت مطابقت با استانداردهای سازمان لیگ ، مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

محمودزاده ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده ، روند پیشرفت ساخت امکانات مورد نیاز ورزشگاه برای مسابقات لیگ دسته یک را،  پنجاه درصد عنوان نمود و گفت: با توجه به آغاز مسابقات در کمتر از یک ماه آینده ، تسریع در انجام اقدامات تعیین شده از سوی سازمان لیگ ، ضروری می باشد.

وی همچنین بر حمایت و همکاری تمام مسئولین شهرستانی و استانی در آماده سازی شرایط میزبانی در شهربابک تاکید نمود و اظهار داشت: مهمترین مسئله در امکان رد شرایط میزبانی شهربابک عدم وجود هتل در شهرستان می باشد.

رئیس سازمان لیگ افزود: در قوانین جدید لیگ ، وجود هتل در فاصله ی صد کیلومتری ، جزو استاندارد های میزبانی محسوب نمی شود و اگر هر چه سریعتر مسئله ی هتلینگ بازیکنان ، تیم داوری و مسئولان حل نشود ، تیم صنعت مس شهربابک نمیتواند در خانه ، میزبانی مسابقات را انجام دهد.

محمودزاده با توجه به بازدیدی که از سطح شهرستان داشت وجود ساختمان های مناسب برای تبدیل به هتل را نقطه ی قوتی برای شهربابک دانست و تصریح نمود: شهرستان شهربابک می تواند تا آماده شده شرایط هتلینگ مناسب ، مسابقات را در شهر دیگری برگزار و پس از فراهم نمودن امکانات ، مجوز میزبانی در خانه را از سازمان لیگ کسب نماید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zk5eb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره ایی که دیگر سرخ نیست!
مسئولان به خواب زمستانی رفته اند؛